Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gea99 schreef:Als ik de bovenkant van de trailer zie, hoop ik toch dat hij ( m.n de bodem) is onderhouden.
Idd bijzonder dat ze de politie bellen. Tenzij ze hoopten dat de bereden kwamen
DuoPenotti schreef:Misschien wist uiteindelijk de brandweer of politie wie te benaderen.
Maar wel bijzonder.
Ben wel benieuwd wie er bij is geweest. Dat is toch hele goede reclame na een paar uur duw en trekwerk.
Jolliegirl schreef:Wat een mafketels...
Hopelijk lezen ze mee, kunnen ze een hoop van leren.
Zo ga je niet met je paard om!
Thioro schreef:Een groen dak is 1 ding, dat krijg je snel als de trailer altijd buiten staat. Maar die wanden zijn ook volledig verroest lijkt het.
Zou best kunnen dat paardlief die trailer helemaal niet veilig vind en daar ook gelijk in heeft.
Janneke2 schreef:Gea99 schreef:Als ik de bovenkant van de trailer zie, hoop ik toch dat hij ( m.n de bodem) is onderhouden.
Idd bijzonder dat ze de politie bellen. Tenzij ze hoopten dat de bereden kwamen
... ik ken inderdaad een verhaal van een paard dat 'echt niet' wenste te laden.
De plaatselijke deskundige had werkelijk alles verzonnen en niets hielp.
"A brainwave happened" - laten we een andere trailer proberen.
Het dier liep er in alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.
... ik ben vergeten of de clou een wespennest was of dat dit het verhaal van een wegrottende bodem was.
Maar in dat verhaal had het dier groot gelijk om te weigeren.
pillow schreef:Thioro schreef:Een groen dak is 1 ding, dat krijg je snel als de trailer altijd buiten staat. Maar die wanden zijn ook volledig verroest lijkt het.
Zou best kunnen dat paardlief die trailer helemaal niet veilig vind en daar ook gelijk in heeft.
Die zijwanden zijn van hout. Dus roest??
pillow schreef:Thioro schreef:Een groen dak is 1 ding, dat krijg je snel als de trailer altijd buiten staat. Maar die wanden zijn ook volledig verroest lijkt het.
Die zijwanden zijn van hout. Dus roest??
Gebruikers op dit forum: agesus, Aniek23, annelieke92, GoogleAdsense, henshem, M_aris, prugelpiet, xChanelx en 17 bezoekers