Skye Morssinkhof klaar voor nieuw hoofdstuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14048
Geregistreerd: 20-04-16

Skye Morssinkhof klaar voor nieuw hoofdstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-24 19:06

Equnews
Algemeen

Afbeelding
Skye Morssinkhof en G-Vingino-Blue. Foto: © FEI/Marta Fusetti


De Nederlandse jeugdamazone Skye Morssinkhof is klaar voor een nieuw hoofdstuk. De Nederlandse amazone gaat aan de slag bij Steelhead Stables in Harskamp. "Vanaf heden noemt ze onze stal haar thuis!"

De samenwerking kwam tot stand toen Brian op zoek was naar een ruiter die een aantal paarden voor hem tijdens de MET II Tour in Oliva in februari kon uitbrengen.

"Ik kijk er naar uit om weer met Skye samen te werken", vertelt Brian Woldring-Walker. "Ik ken Skye's rijkwaliteiten goed omdat ik haar enkele jaren heb getraind. Ik weet precies welke paarden bij haar passen en ik ben ervan overtuigd dat deze stap haar zal helpen haar doelen te bereiken. Daarnaast sluiten mijn toekomstplannen voor de groei van Steelhead Stables naadloos aan op deze samenwerking."

"Skye heeft zeer succesvol gereden in Oliva, met meerdere overwinningen en kwalificaties in zowel de Young Horse als de Silver & Gold divisies. Haar voortdurende indrukwekkende prestaties blijven me verbazen, en ik kijk dan ook uit naar wat de toekomst zal brengen. Door ons gezamenlijk onder Steelhead Stables te verenigen, versterken we onze positie en streven we ernaar om meer klanten over de hele wereld van dienst te kunnen zijn, zowel bij de verkoop als bij het opleiden van jonge talenten tot het uitbrengen op Grand Prix-niveau", vervolgt Brian.