Unieke hengstenshow en presentatie van tophengsten met Harrie Smolders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oehlala
Berichten: 4307
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:10

Het gaat toch over die schimmel? Dat is een Emerald. Tiger is een Chacfly, had jij ook even kunnen checken.

Ik zie overigens niet in waarom paarden van verschillende leeftijd niet op dezelfde dag gefotografeerd kunnen worden. Daar worden gewoon dagen voor ingepland met een hele cameraploeg. Het is geen huis tuin en keuken kiekje.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:49

Oehlala schreef:
Het gaat toch over die schimmel? Dat is een Emerald. Tiger is een Chacfly, had jij ook even kunnen checken.

Ik zie overigens niet in waarom paarden van verschillende leeftijd niet op dezelfde dag gefotografeerd kunnen worden. Daar worden gewoon dagen voor ingepland met een hele cameraploeg. Het is geen huis tuin en keuken kiekje.

Je hebt gelijk. Maar hij staat met zijn voeten in het grind dus niemand kan oordelen over zijn voeten

Elisa2

Berichten: 37178
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 20:01

Emerald vererft het en er staat ook nog een andere standfoto op de website. Voor mij is het overduidelijk.

Ben het verder met Oehlala eens.

Sky-as, het gaat niet om een chipje links of rechts. Maar bijvoorbeeld ongelijke voorvoeten geven vroeg of laat bijna altijd HKO.

Bij afwijkende beenstanden is de belasting en slijtage ook anders waardoor er sneller problemen ontstaan. Dan hebben springpaarden nogal een belasting op de benen..

Bij de weke delen problemen komt een heel groot deel management bij kijken.