Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
oji schreef:Ik denk voor NL weer medailles gaat winnen, ze eerst de trainingsmethoden van Sjef weer eens volledig uit het systeem moeten gaan bannen. Is gewoon niet meer het plaatje dat bij deze tijdsgeest past.
Elisa2 schreef:Ja ik ben benieuwd..sowieso Dinja en ik denk ook Thamar..maar voor de rest wordt het nog spannend. Zal er ook van afhangen of Gal en Minderhoud nog gaan starten. An sich hebben zij wel de ervaring en de goede talentvolle paarden..maar die rijstijl wordt internationaal inderdaad echt niet meer gewaardeerd.
_San87_ schreef:Elisa2 schreef:Ja ik ben benieuwd..sowieso Dinja en ik denk ook Thamar..maar voor de rest wordt het nog spannend. Zal er ook van afhangen of Gal en Minderhoud nog gaan starten. An sich hebben zij wel de ervaring en de goede talentvolle paarden..maar die rijstijl wordt internationaal inderdaad echt niet meer gewaardeerd.
Ik zou het oprecht heel unfair vinden tegenover andere ruiters en amazones wanneer Gal opgenomen zou worden, tbh. Jezelf ruim 2 jaar niet laten zien, en dan net voor de OS in de ring komen en een plek krijgen... Nee.
Denk ook niet dat zijn rijstijl nog gewaardeerd wordt, inderdaad.
Babootje schreef:Ik weet het niet met Gal hoor, ik heb steeds het gevoel dat hij "wat heeft"... Of ligt dat aan mij?
In 21 ziek gemeld, in 22 een sabbatical. Ik vind hem ook steeds stijver ogen.
Minderhout vind ik juist t.o.v. eerdere jaren wat beter gaan rijden.
Elisa2 schreef:Ja Toto jr staat niet eens op de longlist..ik vraag me af of hij geblesseerd is oid.
Voor de rest eens, zou Total US wel weer graag in de ring willen zien. Volgens mij gaan ze iig in het outdoorseizoen weer starten. Als ze gaan starten, dat is an sich wel aanloop genoeg voor Parijs. Het outdoorseizoen gaat spannend worden denk ik voor wat betreft selecties.
Elisa2 schreef:Ja goede vraag of dat genoeg is. Ik weet het niet. Neem aan dat ze in ieder geval ook het NK rijden. En ze zullen ze vast wel vaker mee van huis nemen achter de schermen.
Total liep toen ook overvraagd vond ik..hij wilde toen te graag. Paard was imo nog te jong en er stond teveel druk op.