Virtuele bloemetjes: acht genomineerden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Virtuele bloemetjes: acht genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 15:29

*Bokt.nl
Bokt Community
Afbeelding
Foto: Bellatrix


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Nomineer een Bokker voor een bloemetje door een pb te sturen naar Suikerspinda.

Het eerste bloemetje gaat vandaag naar Janine1990, die op vakantie haar enkelbanden scheurde. Inmiddels is ze al rustig aan begonnen met oefeningen te doen. Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en rijd je binnenkort weer rond in je auto!

Het tweede bloemetje is voor DreamGuide. Haar paard Horonae verloor helaas haar veulen op 247 dagen dracht. Met Horonae gaat het gelukkig goed. Veel sterkte met het verlies van het veulen.

De derde is voor Knolselder, die in de lappenmand ligt met longproblemen terwijl haar merrie op het punt stond te bevallen. Het veulen is geboren op 1 februari, en gelukkig kon Knolselder er zelf even bij zijn. Beterschap nog, hopelijk voel je je snel weer beter en kan je optimaal genieten van je veulen!

Het vierde bloemetje gaat naar leintje_, die nadat ze haar bovenbeen brak in juli 2021 veel complicaties had, nu toch eindelijk goed nieuws te horen kreeg van de artsen. Wat fijn, dat moet gevierd worden!

De vijfde is als bedankje voor Trieneke, die zo lief was om een specifiek knuffelhondje in Duitsland te kopen voor bokker Spottedponie. Haar dochtertje is er superblij mee, dus nogmaals bedankt!

Het zesde bloemetje is voor ons teamlid Lalidan, wiens zus op 31 januari is overleden na een lang ziektebed. Veel sterkte met dit grote verlies.

Het zevende bloemetje sluit aan bij de voorgaande: deze is namelijk voor alle meiden van het Kerstkaarten-topic. Lalidan wil jullie graag bedanken voor alle kaarten die jullie naar haar zus hebben gestuurd. Jullie hebben haar nog een mooie laatste Kerst bezorgd dankzij alle mooie, persoonlijke teksten in de kaarten.

Het laatste bloemetje van deze editie is voor Knooopje. Zij trof een slachtpartij van de wolf aan en filmde het resultaat hiervan. Wat een verschrikking om het zo aan te moeten treffen. We wensen jou en de eigenaren van de dieren veel sterkte toe.

knooopje

Berichten: 3619
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: friesland

Re: Virtuele bloemetjes: acht genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 16:18

Nah wat lief zeg!
Dank jullie wel allemaal!!

spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: Virtuele bloemetjes: acht genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 16:36

Jaaa zo blij met Trieneke haar hulp!

jiehaaa

Berichten: 5071
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Virtuele bloemetjes: acht genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 18:35

Gecondoleerd Lalidan, wat triest om te lezen dat je zus er niet meer is. Veel sterkte gewenst voor jou en al haar dierbaren.

Froukje_J

Berichten: 2217
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Virtuele bloemetjes: acht genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 18:53

Gecondoleerd Lalidan :(:)
Blij dat ik je zus nog een kaart heb kunnen sturen!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18010
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Virtuele bloemetjes: acht genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 18:05

Ik dacht dat ik hier al gereageerd had, maar blijkbaar heb ik dat alleen gedacht :=. Maar dank jullie wel. Ik heb na haar overlijden de kaartjes mee naar huis genomen en rustig doorgelezen, zo ontzettend lief al die kaartjes <3

leintje_

Berichten: 4202
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 20:32

<3

Sterkte Janine1990, ik hoop voor je dat het herstel voorspoedig verloopt.
Sterkte met het verlies Dreamguide :(:)
Beterschap Knolselder! Goed herstellen, zodat je straks optimaal kan genieten van het veulen <3
Wat ontzettend lief Trieneke! Altijd mooi om te lezen dat bokkers op allerlei manieren voor elkaar klaar staan!
Lalidan. :* Wat fijn dat de mensen van het kerstkaarten topic jouw zus een fijne laatste kerst hebben gegeven.
Veel sterkte Knooopje