Over de Regenboog: januari 2024

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Over de Regenboog: januari 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-24 20:58

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt community

Afbeelding
Schilderij en foto: janouk

Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.

Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor of heeft er geen behoefte aan.

Carolien

Afbeelding
Foto: Eva Fotografie

CaroBaex schreef:
Lieve Carolien,
dankjewel voor alles,
je was een goud eerlijk pony die niet bang was om haar mening tegeven.
maar je bracht vooral veel geluk en hele speciale momenten die ik nooit zal vergeten
je hebt in totaal 3 meisjes heel blij en gelukkig gemaakt en daar zijn wij jou eeuwig dankbaar voor.
ik ga je missen, mijn meisje <3

Carolien (Shamrock Mr Oliver x Woldbergs Bart)
24-06-2002 ~ 06-01-2024

Sterre

Afbeelding

AppleSter schreef:
We haalden Sterre als 2-jarig Shetlandertje van de markt in Hedel. Ze leek wel een mini Friesje met haar lange, dikke bos manen en staart. Onze kinderen waren nog heel klein en wat was nu leuker om op te groeien met een kleine pony? We hebben heel veel pret gehad met Sterre, onder zadel, voor de sulky en de laatste jaren hebben we heel wat afgewandeld met haar, toen de jongste te groot werd. Nieuwe weggetjes ontdekken, verstoppen achter een boom zodat ze ons kon zoeken, dat vond ze leuk. Helaas kwam er op nieuwjaarsavond een abrupt einde aan het leven van Sterre, toen het hek van de weide niet goed bleek afgesloten. Ze werd aangereden en is vrijwel direct overleden, 21 jaar oud. Wat missen we haar…

Ashlinn

Afbeelding

Jess_Ashlinn schreef:
Ik kende Ashlinn al vanaf dat ze een jaar of 5 was. Ze was eerst mijn verzorgpaard. Na een paar jaar kreeg ik de kans om haar over te nemen van de vorige eigenaar en heb ik haar samen met mijn inmiddels man helemaal op kunnen knappen. Ashlinn heeft altijd een slecht gebit gehad en eigenlijk altijd wat extra zorg nodig gehad. Maar wat was ze het waard, mijn eerste echte paard. Ik kreeg vaak van mensen te horen dat wij bij elkaar pasten en wat genoten we van elkaar. Echt veel rijden hebben we nooit gedaan, maar juist het samen zijn en het kroelen, (waarbij ze altijd wat lekkers opeiste) waren ons ding. Ashlinn was er altijd voor me en daarom blijft het zo speciaal dat ze op mij en mijn man heeft gewacht tot ze haar laatste adem uitblies, na het kroelen en knuffelen, in onze armen.

Afbeelding

mala26

Re: Over de Regenboog: januari 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 21:02

Heel veel sterkte allemaal Y;(

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 07:37

Sterkte

Lau07
Moderator