Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte..en dan in zo'n entourage komt er nog meer spanning bij waardoor het nog moeilijker zal zijn om hem op lengte te houden gok ik.
Charlotte kreeg de prijs voor beste harmonie met O Frederique gisteravond, ze stelde alle paarden keurig voor.
_Zsazsa_ schreef:Elisa2 schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte..en dan in zo'n entourage komt er nog meer spanning bij waardoor het nog moeilijker zal zijn om hem op lengte te houden gok ik.
Charlotte kreeg de prijs voor beste harmonie met O Frederique gisteravond, ze stelde alle paarden keurig voor.
Ik vond Nalegro niet om aan te zien gisteren. Zo ontzettend strak gereden. Kreeg er kaakpijn van. Alleen O frederique reed ze niet super strak. Maar vind haar doorgaans alleen op Glamourdale goed rijden, op alle anderen heeft ze zo’n harde hand.
En het commentaar op Everdale vindt ik alleen maar goed. Maar wel inderdaad dat al de commotie ook bij de juryleden verschijnt. Want die percentages die ze met Everdale reed waren absurd.
996981 schreef:cp112 schreef:Het probleem is niet dat de proef zoveel spanning had maar dat dat je blijkbaar 88% oplevert.
En wat kan de ruiter daaraan doen?
cp112 schreef:996981 schreef:[
En wat kan de ruiter daaraan doen?
1, hem niet zo voorstellen en de rest ligt bij de jury die dit zo waardeert.
Ik snap de kritiek op haar maar alle bedreigingen etc die nu haar kant op gaan gaan natuurlijk veel te ver!
cp112 schreef:Euh het een betekend niet gelijk het ander. Feit is dat hij met regelmaat zo loopt, met inrijden was het nog beroerder dus ja deels schuld wel degelijk bij de ruiter die hem zo traint en voorstelt. Maar absoluut bij de FEI die de sport zo gemaakt heeft dat “we” blijkbaar dit beeld willen zien.
Er moet een hele hoop veranderen wil de sport gezond worden en blijven.
_Zsazsa_ schreef:Elisa2 schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte..en dan in zo'n entourage komt er nog meer spanning bij waardoor het nog moeilijker zal zijn om hem op lengte te houden gok ik.
Ik vond Nalegro niet om aan te zien gisteren. Zo ontzettend strak gereden. Kreeg er kaakpijn van. Alleen O frederique reed ze niet super strak. Maar vind haar doorgaans alleen op Glamourdale goed rijden, op alle anderen heeft ze zo’n harde hand.
En het commentaar op Everdale vindt ik alleen maar goed. Maar wel inderdaad dat al de commotie ook bij de juryleden verschijnt. Want die percentages die ze met Everdale reed waren absurd.