Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BloemBloem schreef:Het was werkelijk een prachtige kür, in mijn ogen zwaar onder gewaardeerd,
dat Charlotte Fry won was mij echt een raadsel, tenminste ik zie ze zo niet graag
door de baan heen gaan
BloemBloem schreef:Het was werkelijk een prachtige kür, in mijn ogen zwaar onder gewaardeerd,
dat Charlotte Fry won was mij echt een raadsel, tenminste ik zie ze zo niet graag
door de baan heen gaan
Autumnn schreef:Idem.
Ik hoop ook dat de juryleden zich achter de oren krabben waarom ze Marlies van Baalen op een 8e plek hebben gezet terwijl ze de Harmony & Fairness Award heeft gewonnen
ingvdh schreef:Autumnn schreef:Idem.
Ik hoop ook dat de juryleden zich achter de oren krabben waarom ze Marlies van Baalen op een 8e plek hebben gezet terwijl ze de Harmony & Fairness Award heeft gewonnen
Zolang de complexiteit van de proef veel zwaarder weegt dan de lichtheid en harmonie zal dit zo blijven. Tijd om de weging aan te passen en meer punten toe te kennen aan harmonie.
Autumnn schreef:BloemBloem schreef:Het was werkelijk een prachtige kür, in mijn ogen zwaar onder gewaardeerd,
door de baan heen gaan
Idem.