Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Mijn hemel!! Wat een verschrikking zeg…ik hoop dat ze het haalt maar eerlijk gezegd breeding ervoor…ze moeten haar dan nu acuut opereren. Want je kan haar niet dagen gesedeerd houden…? Dus de warme stal en bijkomen op ‘een’ stal…die snap ik niet helemaal. Dat is mss een kliniek hoor; nieuwsberichten zijn soms verre van volledig.
Monique1963 schreef:tjemig wat akelig. Ik weet niet of ik verwacht zou hebben dat een paard in een plas gewond zou kunnen raken. Ik weet ook niet of ik het afgezet zou hebben met prikpaaltjes of zo.
En ik denk dat het dan het achterbeen is dat gebroken is, want daar kon ze niet meer op staan.
Gesteld dat het gebroken is, wat moet je dan. Ik vrees voor moeder en veulen.
Monique1963 schreef:tjemig wat akelig. Ik weet niet of ik verwacht zou hebben dat een paard in een plas gewond zou kunnen raken. Ik weet ook niet of ik het afgezet zou hebben met prikpaaltjes of zo.
En ik denk dat het dan het achterbeen is dat gebroken is, want daar kon ze niet meer op staan.
Kabayo schreef:Monique1963 schreef:tjemig wat akelig. Ik weet niet of ik verwacht zou hebben dat een paard in een plas gewond zou kunnen raken. Ik weet ook niet of ik het afgezet zou hebben met prikpaaltjes of zo.
Het is gewoon keihard glad ijs, geen water. En daar hoor je je dieren als eigenaar weg te houden, om dit te voorkomen, vind ik
Wintu schreef:DuoPenotti schreef:In die wei zie je ook nog 2 andere staan. Nu kunnen die natuurlijk ook door de draad zijn gegaan.
Maar er zijn denk ik ook genoeg mensen die denken dat een paard weet wat hij doet en zich aanpast.
Volgens mij staan die paarden in een andere weide..