Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paars schreef:Jeetje wat heftig voor deze vrouw! Ze heeft fantastisch gehandeld zeg, petje af. Arm paard die daar dus heeft liggen lijden. Verschrikkelijk beeld wat je op je netvlies krijgt… sterkte voor deze Laura!
Wintu schreef:paars schreef:Jeetje wat heftig voor deze vrouw! Ze heeft fantastisch gehandeld zeg, petje af. Arm paard die daar dus heeft liggen lijden. Verschrikkelijk beeld wat je op je netvlies krijgt… sterkte voor deze Laura!
Verschrikkelijk. Naar wat ik heb begrepen, raken dieren dusdanig in shock, dat ze het amper mee krijgen, hopelijk is dat een beetje een troost in deze afschuwelijke situatie.
Wintu schreef:paars schreef:Jeetje wat heftig voor deze vrouw! Ze heeft fantastisch gehandeld zeg, petje af. Arm paard die daar dus heeft liggen lijden. Verschrikkelijk beeld wat je op je netvlies krijgt… sterkte voor deze Laura!
Verschrikkelijk. Naar wat ik heb begrepen, raken dieren dusdanig in shock, dat ze het amper mee krijgen, hopelijk is dat een beetje een troost in deze afschuwelijke situatie.
Hutcherson schreef:Lag dit aan de trailer, aan foutief aankoppelen of kan dit iedereen overkomen want dan maak ik me direct zorgen.
Brainless schreef:Hutcherson schreef:Lag dit aan de trailer, aan foutief aankoppelen of kan dit iedereen overkomen want dan maak ik me direct zorgen.
Helaas kan het iedereen overkomen.
Heb wel eens een caravan eraf zien gaan op de snelweg en die mensen waren al een dag onderweg.
Weet ook van een nieuwe trailer die door een hele woonwijk met verkeersdrempels is geweest (gecontroleerd aangekoppeld) en op de oprit van de trekhaak af kwam.
Citaat:Je kan dat voorkomen met een trailerslot dat tijdens het rijden kan blijven zitten, zoals
https://www.obelink.nl/al-ko-safety-com ... 6QEALw_wcB
Of
https://stuurslot24.nl/disselslot-carav ... 8XEALw_wcB
Dat is overigens echt alleen ter geruststelling van anderen, niet vervelend bedoelt naar deze mensen. Ik wens hen heel veel sterkte!
Lijsken schreef:Lag dit aan de trailer, aan foutief aankoppelen of kan dit iedereen overkomen want dan maak ik me direct zorgen.