Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ik hoor net bij 112vandaag dat er zelfs een trauma helikopter voor de man is opgeroepen. Vreselijk dit, ik duim dat deze beste man er goed bovenop komt!
Alleen maar verliezers. Heel veel sterkte voor een ieder die hier mee te maken heeft.
onpaard schreef:Verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen.
@paars Trailer kan los komen als deze niet goed gekoppeld is bijvoorbeeld. Dan zit t pijltje niet in t groene vlak. Altijd een keer hard optrekken en hard remmen voor vertrek. Het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, dat er iets stuk is gegaan tijdens de rit. Hoe dan ook het is verschrikkelijk.
onpaard schreef:Verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen.
@paars Trailer kan los komen als deze niet goed gekoppeld is bijvoorbeeld. Dan zit t pijltje niet in t groene vlak. Altijd een keer hard optrekken en hard remmen voor vertrek. Het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, dat er iets stuk is gegaan tijdens de rit. Hoe dan ook het is verschrikkelijk.
Dreamboy schreef:onpaard schreef:Verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen.
Ik mag toch hopen dat je dat doet voor de paarden er in staan.
onpaard schreef:Dreamboy schreef:
Verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen.
Ik mag toch hopen dat je dat doet voor de paarden er in staan.