Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Monique1963 schreef:Het dier zakte weg in de modder en kon niet meer opstaan. Jasmien verliest zo al haar tweede paard in drie jaar tijd.
Wat verdrietig, maar als dit al het tweede paard is dat ze zo verliest, zou ze dan na het eerste paard zo verloren te zijn, niet maatregelen hebben moeten nemen?
Monique1963 schreef:Het dier zakte weg in de modder en kon niet meer opstaan. Jasmien verliest zo al haar tweede paard in drie jaar tijd.
Wat verdrietig, maar als dit al het tweede paard is dat ze zo verliest, zou ze dan na het eerste paard zo verloren te zijn, niet maatregelen hebben moeten nemen?
Kinke schreef:hoezo sinkhole? als ik de reactie van de eigenaresse zie betreft het een oud en ziek paard wat gewoon niet meer in de benen kon komen. Niks over een sinkhole oid
En journalisten.....ik vraag het me al heel lang af, volgens mij wordt er bijna alleen nog maar gefantaseerd en moet er een heftige kop boven een artikel staan om maar zoveel mogelijk lezers te krijgen
Kinke schreef:ik snap je niet, jij zet daar dan toch ook een mening neer wat niet klopt? (sinkhole)
DuoPenotti schreef:Maar die reacties op Facebook komen wel weer voort uit de foute berichtgeving van de journalist.
Als die had geschreven brandweer ter assistentie opgeroepen bij oud paard. En had geschreven dat het paard in het hooi lag maar ondanks hun hulp te zwak was om op te staan.
Dan weet ik zeker dat er voor 99% meelevende berichten hadden gestaan.
Er zal altijd een oelewapper zijn die denkt dat alles nog te redden is.
Maar de algemene reacties waren dan zeker weten anders.