Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkedus schreef:Dit stukje is inderdaad al langer geleden ingepikt en is dus niet toegestaan. Het is wel vrij lang gedoogd. Die kantine stond er toen niet.
Ik ben inmiddels al heel lang niet meer op het terrein geweest, maar daar was ook nog een paddock. En de paarden kunnen los in de bak.
Voorheen hadden ze een gedeelde binnenbak met de Madurodam manege en een buitenbak. Door een conflict heeft de Madurodam dacht ik de binnenbak en de grote kantine weer voor zichzelf gehouden. Dus die ruimte is weggevallen.
Ik vind ook dat de regels moeten worden nageleefd. Je kunt niet zomaar gaan bouwen waar dat niet mag. Wb de paddock; die is er al zolang dat hij van mij mag blijven.
Citaat:"Gemeente heeft huurovereenkomst afgegeven"
Dat bevreemdt Roest. "De gemeente heeft in 2018 voor de paddock een huurovereenkomst afgegeven", zegt ze. "Het is heel bijzonder dat de gemeente deze huurovereenkomst niet erkent." Ook zegt ze dat de manege de kantine in 2020 heeft gebouwd in overleg met de gemeente.
"Wij hebben de paddock en de kantine nodig voor ons bedrijf", zegt Roest. De rijbaan, de stallen en een andere paddock blijven weliswaar buiten schot, maar de tweede paddock en kantine zijn onmisbaar voor De Wildhoef.
BarbaLala schreef:Weer een prachtig voorbeeld van agenda2030 èn hoe afschuwelijk gemeentes zich kunnen opstellen naar burgers.
Hou vol dames!
Balou_k schreef:BarbaLala schreef:Weer een prachtig voorbeeld van agenda2030 èn hoe afschuwelijk gemeentes zich kunnen opstellen naar burgers.
Hou vol dames!
Maar vind jij deze plek (Incl. deze paddock) geschikt voor een manege/pensionstal? Deze dieren komen zoals de website suggereert minimaal een half uurtje per dag buiten in de paddock. Moeten we dat echt nog willen..?