Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:En de oogebonden pony met scherp stro touw in de mond?
Heeft deze vent dat ook gedaan?
Mi_Amore schreef:DuoPenotti schreef:En de oogebonden pony met scherp stro touw in de mond?
Volgens mij is dit een touwtje waar ze een hooinet aan vasthangen waar het paard met aan het rommelen is.
Dénk ik, heb die van mij ook zo eens aangetroffen en dan ineens verwijderd want is niet zo ideaal al flostouw…
DuoPenotti schreef:En de opgebonden pony met scherp stro touw in de mond?
Want die gaat tegelijk rond met dat filmpje
[ [url=m/i5jBcr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Art_Ificious schreef:DuoPenotti schreef:En de opgebonden pony met scherp stro touw in de mond?
Want die gaat tegelijk rond met dat filmpje
[ [url=m/i5jBcr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is niet opgebonden. Touw gaat niet onder het halster heen. Zoom maar heel diep in.
Is gewoon op ongelukkig moment een foto van gemaakt.
Hier zie je dat het touw niet onder het halster door gaat.
[ [url=m/74ei4W.jpg]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:Nou vond dat wel zo lijken. Zeker ook omdat die samen gedeeld werd
DuoPenotti schreef:Maar ook tijd om een hooinet anders op te hangen dan dan met een vlijmscherp touw wat oersterk is.
Brainless schreef:DuoPenotti schreef:Maar ook tijd om een hooinet anders op te hangen dan dan met een vlijmscherp touw wat oersterk is.
Tja, misschien is deze foto juist gemaakt om te waarschuwen.. ook heb ik al een x gehad dat mijn kleintje met zijn onderkaak vastzat in een gewoon hooinet, dus ook een gewoon hooinet kan voor problemen zorgen.