Bokt community
Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.
Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor of heeft er geen behoefte aan.
Tet

Flubberboot schreef:Lieve Tet,
In 2007 ben je geboren bij mijn moeder, na een tijdje uit het oog geweest te zijn kwam je in oktober 2021 weer terug naar huis. Sindsdien heb jij mij zo veel lessen geleerd. Je hebt mij weer terug aan het rijden gekregen na het overlijden van mijn vorige paardje, je hebt mij geleerd hoe je voor een ziek paard te verzorgen, hoe je wonden moet verzorgen en hoe je in verdrietige tijden, opzoek moet naar de kleine positieve dingen. Helaas was jouw lichaam op en hebben we de keuze moeten maken voor jou om jou te laten gaan. Voor ons zou het verdriet en het gemis hetzelfde zijn, voor jou zou het heel veel onnodig lijden schelen. Rust zacht lieve meid! Bedankt voor alles!
Amber

Bailando_12 schreef:4 jaar, relatief kort, maar het voelde als een eeuwigheid, al snel moest ik je met pensioen doen. Maar daar werden we alleen maar een beter duo van. Het type paard wat ik nooit had willen hebben, had zich diep in mijn hart genesteld.
Mooie, dierbare herinneringen gemaakt, en toen het leven, lijden dreigde te worden kozen we ervoor om je te laten gaan. Boven alles een grappenmaker.
Dag prinses, onvervangbaar, en we missen je onwijs.
´Verdriet is er omdat er liefde was´