Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
colunder schreef:Komt vaker voor dan je denkt.
anjali schreef:colunder schreef:Komt vaker voor dan je denkt.
Dat is zeker! Toen ik jonger was hoorde ik dit ook vaak van andere meisjes.Die dat accepteerden omdat ze daar op de ponies mochten. Af en toe kwam er wel eens een aanklacht en verdween zo'n paardeneigenaar een tijd achter de tralies. Op pensionstallingen waar iedereen een eigen paard\pony heeft schijnt het geen issue te zijn ,dan is er ook geen machtsongelijkheid.
JudithGigi schreef:pillow schreef:Ik begrijp echt niet dat je daar 12 jaar als slachtoffer blijft rondlopen.
Omdat ze zich schamen? Bang zijn voor de gevolgen? Bang dat ze niet serieus genomen worden? Om nog maar een paar dingen te noemen.
prompter schreef:Degene die ik kende was bang dat het paard, waar ze zielsveel van hield, niet goed verzorgd zou worden of verkocht zou worden als ze niet meer kwam. Ze werd daar gewoon mee gechanteerd. Makkelijk roepen dat je iets niet begrijpt
Nieuwsredactie schreef:"Hij trok aan het geslachtsdeel van het paard waarna alles onder de sperma zat. Dat vond hij prachtig. Hij legde uit dat het ook zo bij mensen gaat."
Rocamor schreef:prompter schreef:Degene die ik kende was bang dat het paard, waar ze zielsveel van hield, niet goed verzorgd zou worden of verkocht zou worden als ze niet meer kwam. Ze werd daar gewoon mee gechanteerd. Makkelijk roepen dat je iets niet begrijpt
Slachtoffer hier (niet in dit verhaal en dader is nooit gestraft / aangeklaagd en ik hoop met heel mijn hart dat ik de enige was...) en ik ben heel blij voor pillow dat ze het niet hoeft te begrijpen.
zo verdrietig vind ik dat voor je. Rocamor schreef:prompter schreef:Degene die ik kende was bang dat het paard, waar ze zielsveel van hield, niet goed verzorgd zou worden of verkocht zou worden als ze niet meer kwam. Ze werd daar gewoon mee gechanteerd. Makkelijk roepen dat je iets niet begrijpt
Slachtoffer hier (niet in dit verhaal en dader is nooit gestraft / aangeklaagd en ik hoop met heel mijn hart dat ik de enige was...) en ik ben heel blij voor pillow dat ze het niet hoeft te begrijpen.
pillow schreef:Ik begrijp echt niet dat je daar 12 jaar als slachtoffer blijft rondlopen.
[***] schreef:pillow schreef:Ik zeg dat ik niet begrijp dat ze daar bleven, en niet dat ik het gebeuren niet begrijp, beter lezen graag.
Toen ik 17 was kreeg ik de mogelijkheid om goedgekeurde hengsten te rijden. Daar op het station trainen en hengstenshows rijden. Geen volledige baan meer hobby,maar erg leuk en leerzaam. Echter die hengstenhouder kon ook zijn handen niet thuis houden. Met name snachts bij thuiskomst na de shows was hij erg handtastelijk. Ik voelde mij behoorlijk bedreigd en ben gestopt. Hoe leuk het werk ook wasModeratoropmerking:Bericht verwijderd
pillow schreef:Ik begrijp echt niet dat je daar 12 jaar als slachtoffer blijft rondlopen.