Grand Prix-paard El Macho Malo (14) overleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Grand Prix-paard El Macho Malo (14) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-23 21:14

Amey Wagenaar op Instagram
Algemeen

Afbeelding
El Macho Malo en Amey Wagenaar. Foto: Screenshot Amey Wagenaar op Instagram

Het Grand Prix-paard El Macho Malo is op veertienjarige leeftijd overleden. Dit tragische nieuws werd bekend gemaakt door Amey Wagenaar, op haar Instagrampagina. Amey en El Macho Malo waren ruim tien jaar samen. Helaas werden meer jaren hen niet gegund, door een langdurende blessure.

"El Macho Malo ……. Once in a lifetime horse….

Dik 10 jaar lang was je mijn beste vriendje, mijn maatje en jij hebt mijn aller grootste droom laten uitkomen, namelijk Grand Prix rijden. Van stuurloze, gestoorde pony naar de meest lieve, werkwillige en voor mij het beste Grand Prix paard waar ik mee kon lezen en schrijven. Mijn bizarre passage- en Piaf-machine!

Al 3 jaar lang waren we aan het vechten om jouw blessure te laten herstellen….Met heel veel geduld, stress, onzekerheid, verdriet, veel rust/stappen en behandelen hadden we jouw blessure aardig onder controle. Maar ik wist 3 jaar geleden, er komt een dag dat het niet meer kan. Verdrietig genoeg is dat moment nu gekomen en moeten we je laten gaan. Na alles wat jij voor mij heb gedaan, wil ik jou geen dag met pijn laten staan. Ik neem afscheid van je met zo intens veel verdriet….. ik moet je laten gaan.

Matsie, Ellebel, Ellie, Matso, Mats, koning, El, Pony, Dikzak, Macho rust zacht Ik hou van je maatje"