[FOTO] Military Boekelo 2023 - de zaterdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

[FOTO] Military Boekelo 2023 - de zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-23 09:26

* Bokt
Bokt Community

Ieder jaar komen er meer dan 60.000 bezoekers bij elkaar om te genieten van de military Boekelo. Het is een 4 sterren concours waar men met hetzelfde paard uitkomt in drie disciplines. Namelijk; dressuur, de cross country en springen. Waaraan vele Olympische ruiters meedoen.

Ik was er samen met xPabloBokt op de zaterdag. Samen hebben we met de camera in de hand genoten van de verschillende combinaties. Als een raket ging men door het parcours heen. De prachtige omgeving van Boekelo maakte het helemaal af. Het was wel enorm druk dus we hebben niet bij alle hele gave hindernissen foto's gemaakt. Bij de waterbak kon je niet eens in de buurt komen. := Tevens was het ook erg jammer dat het zo druk was. Wij hebben er zeker 20 minuten over gedaan om binnen te komen. Hopelijk pakken ze dat op zodat dat volgend jaar beter gaat. :D

Kijk met ons mee!
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Ook was de Veluwse slipjachtverening, Veluwe Hunt aanwezig. Je kwam ze overal tegen!
Afbeelding

Er waren ook heel veel honden aanwezig

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Dit was echt hele uitdagende hindernis!
Afbeelding

9. Paard en ruiter beide met tong naar buiten. :P
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

En nog wat foto's van Robin (xPabloBokt)

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Het was een hele gezellige dag. Tevens was het een leuke cross om naar te kijken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. :D

Oscar
Forumcoördinator

Re: [FOTO] Military Boekelo 2023 - de zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:09

Wat gaaf dat jullie daar samen waren! 't Zijn mooie foto's geworden. Dank jullie wel!!!

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:48

Boekelo is inderdaad een heel mooi evenement, dit jaar helaas niet kunnen gaan, wel gevolgd op rtvoost. Ik werd er weer helemaal ingezogen :')

Leuke foto’s! De waterbak is inderdaad altijd onwijs druk, maar opvallend dat je zelfs 20 min erover deed eer jullie erin waren?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 14:57

Ellen_ov schreef:
Boekelo is inderdaad een heel mooi evenement, dit jaar helaas niet kunnen gaan, wel gevolgd op rtvoost. Ik werd er weer helemaal ingezogen :')

Leuke foto’s! De waterbak is inderdaad altijd onwijs druk, maar opvallend dat je zelfs 20 min erover deed eer jullie erin waren?

Het was echt énorm druk. We hebben er van parkeerplaats tot hoofdterrein anderhalf uur over gedaan. Kwamen rond twaalven aan bij de parkeerplaats en stonden pas om half twee goed en wel binnen.

Maar het was zeker leuk en gezellig om samen plaatjes te schieten. Voor mij vanuit Brabant is het nogal een afstand om te rijden, dus de drempel om alleen te gaan was de afgelopen jaren toch wat te hoog. Maar na jaren het op TV gekeken te hebben kon ik dit jaar samen met Marlinde :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:59

Wij waren denk ik anderhalf uur eerder dan jullie en waren met een half uur binnen ofzo. Toen was het bij ingang nog niet zo druk. Maar idd op sommige plekken in parcours was het echt enorm druk. Ik had ook mijn hond mee en dat is echt wel een groter lobbes, maar was blij dat ik niet alleen was. En dat mijn moeder of mijn zusje bij de drukke stukken aan de andere kant van hem kon lopen.

Wij hebben wel langer dan normaal voor de parkeerplaats in de file staan. Maar de pandelbus was minder druk dan voorgane jaren.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 14:20

Boekelo moet je echt op tijd heen gaan inderdaad. Evenement is eigenlijk altijd gruwelijk druk als het maar droog is. Wel iets om rekening mee te houden..

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 14:57

Mooie foto's!! Ik was er vrijdag helpen en zaterdag met de kinderen (3 en 4 jaar) kijken. Voor de kinderen was er geen drol aan, veel te druk. Ze waren zo kwijt in de menigte. Gelukkig mochten we op het terrein vd stallen parkeren ('s avonds moest mijn vriend nog helpen), waardoor ik alleen een lintje over hoefde te stappen om bij hindernis 2 te staan.
Heb besloten dat als ik er echt wat van wil zien ik volgend jaar om 9 uur op het terrein wil staan en gaan lopen tegen de richting in.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 15:05

Wij waren er rond 11.15 denk ik? En liepen zo binnen

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 12:36

Ik snap dat het vanuit Brabant best een stukje rijden is, maar je moet gewoon heel erg op tijd zijn, wil je voor de files uit zijn. Als je zo rond de middag komt, loop je in de grote menigte. Ik vind het heel leuk altijd en supergezellig, maar dit jaar een keer niet geweest. Samen met eega een dagje wat anders gedaan en smiddags een deel op tv gekeken.