Britt Dekker is verloofd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Britt Dekker is verloofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-23 21:01

Bokt Nieuwsredactie
Algemeen

Afbeelding
Britt Dekker en Johnny. Foto: Marlies Trap Fotografie

Dressuuramazone en tv-presentatrice Britt Dekker is verloofd. Haar vriend Max Apotowski, met wie ze al ongeveer tien jaar samen is, vroeg haar ten huwelijk en Britt zei volmondig ja. Ze maakte dit heuglijke nieuws zelf bekend op Instagram, met een prachtige foto van de verlovingsring. "I SAID YES!!!!! Johnny & George voor de trouwkoets, ik kan niet wachten."

Britt voorziet ook een nieuwe carrière voor haar paarden George en Johnny: ze wil ze voor de trouwkoets.

Britt en Max hebben elkaar leren kennen tijdens de opnames voor het programma "Waar Rook is… Zijn Britt & Ymke", waar Max de eindredacteur van was. Het was geen liefde op het eerste gezicht. "Ik vond hem een zeikerd met z’n op tijd komen en hij vond mij een zeur omdat ik altijd te laat kwam. We waren ver van elkaar verwijderd", vertelt Britt aan het blad &C. Gelukkig is het tussen de twee goed gekomen. Britt is niet de meest stipte persoon, en dat heeft de relatie tussen haar en Max goed gedaan. "Ik was altijd te laat en hij woonde in Amsterdam, dus op een gegeven moment sliep ik steeds bij hem. Dat was makkelijker."

Volgens Britt is hun relatie zo goed, omdat ze elkaars tegenpolen zijn. Zij is "een soort wandelende vuilnisbelt" en hij is supernetjes, legt ze uit aan Beaumonde. "Tegenpolen kunnen goed werken. Wat ik niet ben, is hij. Hij is het bolletje, ik de kroket. Samen zijn we een broodje kroket en dat is lekkerder dan alleen het broodje of alleen de kroket."

Gebruikte bronnen:

Dreamboy

Re: Britt Dekker is verloofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 21:17

Leuk voor haar maar wel een beetje oud nieuws.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 22:04

Ach het is nieuws van deze week. Het is hier nu eenmaal niet het AD of Telegraaf of weet ik wat.

Leuk voor Britt!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 06:47

De military van Boekelo wordt al 2 dagen gereden. Maar laten we ons vooral met het echte nieuws paarden bezig houden. :+

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:06

Tering wat een gezeik en commentaar toch elke keer op de nieuwsredactie. Ga het dan lekker zelf doen als je het beter kan. Wil je het nieuwste nieuws dan zijn daar zat andere bronnen voor, oa Horses, Hoefslag of de Paardenkrant. Bokt is bovenal eerst een forum. Dat er nieuws is lijkt me een extra, niet de hoofdzaak.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:07

Jennyj01 schreef:
De military van Boekelo wordt al 2 dagen gereden. Maar laten we ons vooral met het echte nieuws paarden bezig houden. :+

[VN] [FOTO] Military Boekelo 2023 - de zaterdag

Zou leuk zijn als je daar ook een positief berichtje achter zou laten!

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:10

Lekker niet op klikken als het je niet interesseert. Nieuwsredactie, ik vind jullie top, fijn dat jullie de moeite nemen om dergelijke berichtjes op te stellen en te plaatsen.

En natuurlijk Britt pur sang dat ze met een kroket verhaal komt aanzetten. :')

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 06:07

Oscar schreef:
Jennyj01 schreef:

[VN] [FOTO] Military Boekelo 2023 - de zaterdag

Zou leuk zijn als je daar ook een positief berichtje achter zou laten!

Beetje kort bekapt?

hannelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 06:09

Leuk voor Britt!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-23 07:27

Mocht je nog een fotograaf zoeken Britt <<) *-:)