Kijktip: Livestream 52e editie Military Boekelo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Kijktip: Livestream 52e editie Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-23 15:37

Bokt Nieuwsredactie
Sport
Ingezonden door een Bokker

Afbeelding
Sanne de Jong tijdens de Military Boekelo 2021. Foto: Ros Fotografie

Fans van de Military Boekelo hoeven geen moment van de actie te missen. Zaterdag 7 oktober vanaf 10.00 uur zal de crosscountry live te volgen zijn via de livestream op de website van het evenement. Daarnaast wordt de cross in zijn geheel uitgezonden via TV Oost, alsook op hun YouTube-kanaal, website en via de app. Naast de wedstrijd is er ook aandacht voor de randzaken en sfeer in Boekelo. Het commentaar wordt verzorgd door Paul Schabbink en hij krijgt meerdere co-commentatoren naast zich zitten.

Tijdens de 52e editie van het evenement zal de cross niet door het Teesinkbos gaan. Op verzoek van deelnemers én publiek is deze historische plek geschrapt als onderdeel van de crosscountry.

Klik hier voor de startlijsten en resultaten.

Gerbuikte bron:

Nico12

Re: Kijktip: Livestream 52e editie Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 17:36

Vrijwel 40 jaren achter elkaar was ik minimaal op de zaterdagen in Boekelo om te kijken. Dit jaar om financiële redenen voor de TV. Genoten maar de grote waterbak daar waren teveel val partijen. Een smetje of was er nog meer ?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 17:43

Nico12 schreef:
Vrijwel 40 jaren achter elkaar was ik minimaal op de zaterdagen in Boekelo om te kijken. Dit jaar om financiële redenen voor de TV. Genoten maar de grote waterbak daar waren teveel val partijen. Een smetje of was er nog meer ?

Dat is elk jaar wel zo :j al leken de vallen/struikelingen bij het 2e deel deels door de bodem te komen naar mijn idee.