Jesse Drent en Matt Harnacke verkopen hun huis

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Nieuwsredactie

Jesse Drent en Matt Harnacke verkopen hun huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-23 20:48

Bokt Nieuwsredactie/You Tube kanaal Matt Harnacke
Algemeen

Afbeelding
Screenshot van het You Tube filmpje van Matt en Jesse

Twee dagen geleden kwam Matt Harnacke met verrassend nieuws op zijn YouTube kanaal. Hij gaat samen met Jesse Drent verhuizen. Ze gaan hun huidige mooie plekje verlaten en op zoek naar iets nieuws. Matt en Jesse hebben alles uit deze locatie gehaald wat ze eruit konden, halen maar het is niet genoeg. Ze willen meer paarden, en geen buren meer.

Het duo gaat tijdelijk naar een locatie met 30 stallen, waar een appartement boven zit. Daar verblijven ze totdat ze hun droomhuis gevonden hebben.

Hun huidige woning is al verkocht.

Je kan de hele aankondiging hieronder bekijken.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.

pinkie87

Re: Jesse Drent en Matt Harnacke verkopen hun huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 22:53

zo lang zaten ze hier toch helemaal niet?

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 23:03

Dit gaat over de plek waar ze terecht kwamen toen ze vanuit het buitenland terug kwamen, niet de plek waar ze nu zitten. Dat is de plek waar ze 30 stallen hebben en een appartement boven de stallen. Dat is dus bij ons in de buurt en ook bij jou, pinky87.Dit hebben ze vast niet gekocht, maar zullen ze huren en van daaruit gaan ze zo te zien verder kijken naar een voor hun nog fijnere locatie.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 23:06

Maar maakt het uit hoe lang men waar woont dan? Als men wil verhuizen, dan is dat prima toch?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 23:12

Wat was de overweging om dit als nieuws te plaatsen?
Ze gaan verhuizen. Jippie. Niet echt paarden nieuws, afgezien van t feit dat ze paarden hebben.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 23:21

Het huis welke ze nu verkocht hebben, is het huis waar ze al woonden sinds Matt vanuit Australië naar Nederland gekomen is met Chase. Daar kunnen/mogen ze niet meer dan 5 paarden hebben van de gemeente, dus hebben ze nu paarden op twee plekken staan. De stal waar de andere paarden staan huren ze nu, maar dat is niet echt de omgeving waar ze in willen zitten. Dus zijn ze nu op zoek naar iets anders, waarschijnlijk ergens in het midden of zuiden van Nederland. Dat is de (zeer) korte samenvatting van het filmpje van Matt.

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 23:57

fleurtjeuh schreef:
Ze gaan verhuizen. Jippie. Niet echt paarden nieuws, afgezien van t feit dat ze paarden hebben.

Omdat veel mensen ze waarschijnlijk volgen?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 00:28

Ik dacht ik zit verkeerd, dit is de Story of Prive i.p.v. Bokt :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 00:47

Boras schreef:
Ik dacht ik zit verkeerd, dit is de Story of Prive i.p.v. Bokt :D

Yep. Dat is zo.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 01:54

Texas02 schreef:
Het huis welke ze nu verkocht hebben, is het huis waar ze al woonden sinds Matt vanuit Australië naar Nederland gekomen is met Chase. Daar kunnen/mogen ze niet meer dan 5 paarden hebben van de gemeente, dus hebben ze nu paarden op twee plekken staan. De stal waar de andere paarden staan huren ze nu, maar dat is niet echt de omgeving waar ze in willen zitten. Dus zijn ze nu op zoek naar iets anders, waarschijnlijk ergens in het midden of zuiden van Nederland. Dat is de (zeer) korte samenvatting van het filmpje van Matt.

Ze huren nu toch het spul waar Britt heeft gestaan en Kingsley zit? (Bergen)
Als ze er niet lang gaan blijven is dat zonde voor de pensionklanten die op de advertentie zijn afgekomen en daar een best flink maandelijks bedrag aan stalgeld betalen :o

Daar heb je een punt -> .

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 02:03

Ja, ze huren dat waar Kingsley zit in Bergen. Of Britt daar ook gestaan heeft weet ik helaas niet. Maar ik snap op zich wel dat ze iets voor zichzelf weer willen kopen in plaats van te huren. Als je huurt blijf je natuurlijk op zekere hoogte afhankelijk van de mensen waar je het van huurt, en als de omgeving je ook nog niet echt bevalt.. Ze hadden ook niet gepland om hun huis te verkopen, dat is meer zo gelopen omdat een koper zich bij hun gemeld had nadat het filmpje online was gegaan dat zij die andere stal gingen huren. Mensen namen toen aan dat zij hun eigen huis gingen verkopen, en toen zich een koper meldde was het huis in een paar dagen tijd verkocht. Vervelend voor de pensionklanten inderdaad, maar wie weet komt daar ook weer iemand op die het allemaal ongeveer net zo gaat doen?

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 06:51

Ze zitten nu in bergen bij kingsley idd, daar stonden de sportpaarden van matt al en gaio van jesse. Ze huurde daar ook al een los stallenblok waar matt PRE's importeerd, opleid en verkoopt, maar nu dus de gehele accomodatie.
Britt heeft daar ook gestaan maar is nu natuurlijk verhuist naar bartels.

https://equiphysique.com
iedereen, elk paard fit- to-have-fun!
Instructie en revalidatie op maat in de regio west brabant

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 07:19

Wintu schreef:
fleurtjeuh schreef:

Wat doen ze uberhaupt?
Ik lees hieronder dat matt handelt in PREs, maar verder?

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 07:27

Jesse Drent geeft clinics, shows en lessen over vrijheidsdressuur. Volgens mij heeft hij ook nog een boek geschreven oid.
Maar wat ze verder nog doen heb ik geen idee over.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:11

Cayenne schreef:
Jesse Drent geeft clinics, shows en lessen over vrijheidsdressuur. Volgens mij heeft hij ook nog een boek geschreven oid.
Maar wat ze verder nog doen heb ik geen idee over.

Verder zijn het gewoon bekende youtubers/influencers.

Volgens mij zijn alle pensionklanten al weg toen zij de locatie over namen. Tenminste dat was te zien in de video waarin ze vertelde dat zij het overnamen. Ik weet niet of ze daarna toch nog pensionklanten hebben aangenomen. Het idee was meer dat ze daar ook weekenden konden organiseren voor lesklanten die dan hun paarden mee konden nemen en ze daar stallen etc.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:23

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:40

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:43

fleurtjeuh schreef:

Ben het met je eens hoor. Wat een two men show is dit dan weer?
Heet niets met paarden te maken en is zeker geen nieuws. Bovendien in 1 minuut was het ook wel duidelijk.
Maar goed, nice verkoop video...... op een groot platform als Bokt. Missie geslaagd van de heren.

Beter verplaatsen naar Bokt Markt

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:09

Zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita 28 jaar bij ons geweest 1996-juni 2024 Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:12

Pareltjes schreef:
fleurtjeuh schreef:

Ben het met je eens hoor. Wat een two men show is dit dan weer?
Heet niets met paarden te maken en is zeker geen nieuws. Bovendien in 1 minuut was het ook wel duidelijk.
Maar goed, nice verkoop video...... op een groot platform als Bokt. Missie geslaagd van de heren.

Beter verplaatsen naar Bokt Markt

Verkopen? Kopen zul je bedoelen? Ze hebben het huis al verkocht en zoeken een nieuwe....
En wat zijn de pruimen weer zuur. Ik zie zoveel langskomen op Bokt dat hélemaal niks met paarden te maken heeft. Ik vind het wel leuk dat dit hier geplaatst wordt.

Zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita 28 jaar bij ons geweest 1996-juni 2024 Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:27

fleurtjeuh schreef:
Wintu schreef:

Wat doen ze uberhaupt?
Ik lees hieronder dat matt handelt in PREs, maar verder?

Ik heb werkelijk geen flauw idee, had wel eens van Jesse Drent gehoord, maar als paardenidool van de jeugd, van die ander had ik nog nooit gehoord :D
Maar als je naar de hoeveelheid volgers kijkt, leef ik schijnbaar onder een steen :D

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:29

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:36

Hier in de buurt staat ook wel een geschikt huis voor ze te koop, zonder buren en veel stallen :Y) .

Weinig/geen buren klinkt overigens succesvoller in Australië dan in Nederland.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:44

Ik vraag mij dan altijd af hoe zulke mensen aan zoveel geld komen, verdien je dan zoveel als influencer?
Is geen aanval maar een oprechte vraag.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:23

Ania schreef:
Ik vraag mij dan altijd af hoe zulke mensen aan zoveel geld komen, verdien je dan zoveel als influencer?
Is geen aanval maar een oprechte vraag.

Het is best een grote wereld aan het worden. Het zijn niet perse de video's die veel geld opleveren maar alles erom heen: de merchandise, de clinics, de shows, de lessen, sponsoren etc.

Daarnaast is Matt al jaren lang model en reist daarvoor veel de wereld over (voorheen wel meer dan nu). Dus dat verdient ook wel aardig geloof ik :)

Jolliana RC ~ Ceasar ter Linden x Ronaldo
Instagram: Eventer_jolliana