Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
LieZ_Horses schreef:Ik woon toevallig in deze wijk en vind dit wel erg overdreven...
Soms ligt er ergens een verdwaalde hoop op het fietspad. Een rondje om de wijk is één van de weinige rondjes waar je niet van je paard gereden wordt door auto's of motoren...
Ruiterpad is hier nergens. Waren er wel maar zijn allemaal verbrede fietspaden geworden nu.
LieZ_Horses schreef:Ik woon toevallig in deze wijk en vind dit wel erg overdreven...
Soms ligt er ergens een verdwaalde hoop op het fietspad. Een rondje om de wijk is één van de weinige rondjes waar je niet van je paard gereden wordt door auto's of motoren...
Ruiterpad is hier nergens. Waren er wel maar zijn allemaal verbrede fietspaden geworden nu.
Elisa2 schreef:LieZ_Horses schreef:Ik woon toevallig in deze wijk en vind dit wel erg overdreven...
Wel heel krom he..alle ruiterpaden weghalen en dan gaan zeuren over poep.
Horsie84 schreef:LieZ_Horses schreef:Ik woon toevallig in deze wijk en vind dit wel erg overdreven...
Er zijn tegenwoordig heel veel mensen die zeiken om het zeiken. Veelal mensen die zelf een probleem hebben. Niet gehoord, niet gezien voelen... en dan ga je zeiken zeuren schreeuwen en krijg je aandacht - want negatieve aandacht is ook aandacht.
En in de afgelopen 15 jaar hebben de mensen langzaam "geleerd" dat als je maar hard genoeg schreeuwd en jankt en dat flink volhoud je respons krijgt. En dit is in de afgelopen paar jaar flink versterkt.
Het is maar net waar je je druk over kunt maken hè.
Mijj mening: pak een schep en doe het bij je plantjes. Gratis mest! Wat wil je nog meer.
Mijn god wat een kul,pf
Gebruikers op dit forum: _Lonneke, Apacheshadow, Bytespider, FrNo, Getty_Maan, Goldwynn, KimberleyK92, kouwene, mala26, Manieki, Noukie, Ponylover_11, prugelpiet, robbie88, roosjenat, vikawiek, Westhof, xrobbiee, xxxxxx en 20 bezoekers