Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
Suliko schreef:Ik begrijp dat Britt Dekker veel aandacht krijgt als BNer, maar ik vind het wel jammer dat er verder geen aandacht wordt besteed aan de rest van het evenement en de deelnemers die op de 2e en 3e plaats zijn beland en mogelijk ook naar Parijs gaan voor het EK. Bij andere interessante wedstrijden wordt dit meestal wel belicht toch?
Suliko schreef:Ik begrijp dat Britt Dekker veel aandacht krijgt als BNer, maar ik vind het wel jammer dat er verder geen aandacht wordt besteed aan de rest van het evenement en de deelnemers die op de 2e en 3e plaats zijn beland en mogelijk ook naar Parijs gaan voor het EK. Bij andere interessante wedstrijden wordt dit meestal wel belicht toch?
Ik weet dat Romy Huisman 2e is geworden met haar zelfopgeleide paard Illustro en ook naar Parijs gaat, zou jammer zijn als zulke mensen geen ruimte krijgen in zo’n nieuwsbericht, puur omdat ze geen mediaster als Britt zijn. Want dit nieuwsbericht is gewoon van Britt haar instagram geplukt, niet eens van een nieuwsartikel, terwijl Romy er zelf ook een bericht op insta aan gewijd heeft: https://instagram.com/snuitable?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
amen schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is verwijderd
Jennyj01 schreef:amen schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is verwijderd
Oké dit is wel heel erg ongenuanceerd. Maar ik kan je niet helemaal ongelijk geven. Ik vind het ook geen mooi plaatje om te zien. Veel te theatraal en het is duidelijk dat ze het “trucje” heeft overgenomen van een trainer. Wat mij eigenlijk nog het meeste stoort is dat ze zich Nederlands kampioen noemt maar er niet bij verteld dat ze in een speciale competitie rijd. En dus niet tegen de echte dressuurtop van Nederland heeft gereden.
_San87_ schreef:Achterom schreef:Ik begrijp sowieso niet zo goed waarom rassenwedstrijden ineens nieuwswaardig zijn
IJslanderwedstrijden komen toch ook in het nieuws? Van de week nog een wedstrijd voor Friezen. Dat is al zo lang ik op Bokt actief ben.
Jennyj01 schreef:amen schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is verwijderd
Oké dit is wel heel erg ongenuanceerd. Maar ik kan je niet helemaal ongelijk geven. Ik vind het ook geen mooi plaatje om te zien. Veel te theatraal en het is duidelijk dat ze het “trucje” heeft overgenomen van een trainer. Wat mij eigenlijk nog het meeste stoort is dat ze zich Nederlands kampioen noemt maar er niet bij verteld dat ze in een speciale competitie rijd. En dus niet tegen de echte dressuurtop van Nederland heeft gereden.
__Sannne schreef:Het viel mij bij de wedstrijd op dat er veel Duitsers en Belgen mee deden, en zelfs wonnen. Heeft iemand enig idee hoe dat zit? Lijkt me dat een Nederlands Kampioenschap alleen voor Nederlanders zou horen te zijn, toch?
jansje73 schreef:Tazzey schreef:Ik ben het met jullie eens. Romy rijdt bijzonder vriendelijk maar de ruk en pluk show van de “BN-er” wordt beloond.
Mee eens en Romy rijdt op een trensje!
Dorine92 schreef:jansje73 schreef:
Mee eens en Romy rijdt op een trensje!
Dat maakt toch niks uit. Vriendelijk is vriendelijk, onvriendelijk is onvriendelijk. Dat heeft niks met het bit te maken.
Ik vind vooral de reacties erg onvriendelijk.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 4 bezoekers