Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
dioni schreef:Voedsel voor gezelschapsdieren als kat, hond, cavia zit al op 21%. Alleen productie dieren, waar konijn en paard nu nog onder vallen, geldt 9% voor.
Geen auto, geen vliegvakantie, suikertaks, geen huisdieren meer ivm de dierenartskosten en nu dit weer. Het leven wordt er niet leuker op.
elbony schreef:Kan iemand mij misschien uitleggen waarom een demissionair kabinet zich hiermee bezighoudt, dingen die in 2025 zouden moeten gaan spelen?
Volgens het boekje zouden ze zich uitsluitend bezig moeten houden met het van uitschrijven verkiezingen, voorbereiden begroting en lopende zaken.
https://www.parlement.com/id/vhnnmt7j3l ... ir_kabinet
Zinzi_jewel schreef:elbony schreef:Kan iemand mij misschien uitleggen waarom een demissionair kabinet zich hiermee bezighoudt, dingen die in 2025 zouden moeten gaan spelen?
Volgens het boekje zouden ze zich uitsluitend bezig moeten houden met het van uitschrijven verkiezingen, voorbereiden begroting en lopende zaken.
https://www.parlement.com/id/vhnnmt7j3l ... ir_kabinet
Omdat ze dat de vorige keer ook deden ! Ze kunnen alles Flikken hier
DuoPenotti schreef:Gelukkig staat dit inderdaad voor 2024. Dus stem wijs.
ElCid schreef:DuoPenotti schreef:Gelukkig staat dit inderdaad voor 2024. Dus stem wijs.
2025! Godzijdank.
Hopelijk wordt het voor die tijd terug gedraaid maar ik vrees met grote vreze dat dit simpelweg deel is van agenda 2030.
Of "wijs" stemmen helpt; ik weet het niet meer. En dan nog welke partij want intussen vertrouw ik er vrijwel geeneen meer.
Ons "demissionair" kabinet komt inderdaad overal mee weg, deels omdat er te weinig mensen in opstand komen, deels omdat veel mensen hun kop in het zand steken, deels omdat het een grote boevenbende is die aan alle kanten gesteund wordt door het WEF en aanverwanten.
Hopelijk is het weer een stukje angstzaaien want mogelijk zijn er nu al mensen die hun dieren weg gaan doen als ze dit lezen..........en dat is de misschien gewoon de bedoeling ( laten we het hopen!).
Zo worden er wel meer dingen bedacht/ besloten die weer teruggedraaid zijn; denk aan asbest, warmtepompen.
Ninx schreef:Nou, we kunnen op de A12 gaan zitten.
Wanneer er geen 47 miljard meer naar de fossiele industrie gaat die alleen maar vervuild en recordwinsten boekt, dan kan de btw van gezonde humane voeding af. En kunnen we de 9% op diervoeding behouden.
Op de fiets richting A12 allemaal!
Iedereen loopt wel te mopperen op deze mensen, maar zij zijn de enigen die echt iets doen.
Gebruikers op dit forum: Groetje, Just_Natural, Padoertje, Patriesje, SennaS, Valerie_V en 10 bezoekers