Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dit vind ik wel opvallend. Als ze veulens dragen, waar de fokker aan kan verdienen, kan hij wel voor ze zorgen. Maar zodra ze niet direct met zijn verdiensten bezig zijn niet?Citaat:In de daarnaast gelegen weide liepen enkele fokmerries die waarschijnlijk drachtig zijn. Hun toestand was nog wel goed. [...] Weer een ander paard, dat net van een training was teruggebracht naar de stal, stond in een loopstal. Dit paard was in een betere conditie.
Monique1963 schreef:Snelle actie, goed dat de paarden zijn weggehaald en ik vraag me vaak af hoe het toch iemand zo boven het hoofd kan gaan groeien, dat ze geen hulp (kunnen) vragen.
Citaat:De paardenhouder begreep dat het zo niet verder kon, volgens de autoriteiten.
tamary schreef:Van wat ik lees stonden de paarden die er beter uitzagen apart van die die dat niet waren. Dus denk niet dat dat hier het geval was.Dat sommige dieren er beter uit zien is niet zo gek, in een groep bij beperkt voer zijn er altijd meer drammerige dieren die meer van het aanwezige voer te pakken krijgen. Zie je zelfs bij onbeperkt voer, deel is te dik, deel is precies goed en deel mag wat extra.