Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. zonnebloem18 schreef:Een politiepaard heeft een tijdje terug tijdens een actie precies voor de deur van het bedrijf waar ik werk gepoept. Toen de actie afgelopen was vroeg de agente of we een bezem hadden en ruimde het netjes op. Toch zou het handiger zijn als ze zelf een vouwbaar schepje bij zich zouden hebben. Ik mocht ik in de tussentijd het politiepaard vasthouden.
Soms zou ik willen dat ik mezelf al druk kan maken om paardenstront op de weg. Wat een gelukkig leven heb je dan. Ik loop er omheen en denk dan heerlijk voor het betreffende paard die is er lekker op uit geweest
al die meters afsalt er omheen had hij toch ook kunnen gebruiken? Maar goed sommige mensen vallen overal over. De 1 valt over paardenstront de ander over onhoorbare elektrische 'scooters' die er spontaan zijn en passeren zonder zich kenbaar te maken. Uiteindelijk moet iedereen toch met elkaar leven en beetje meer begrip zou soms fijn zijn. Ik ga regelmatig aan de kant staan en zet mijn honden onder commando nasst mij zodat groepen fietsers kunnen passeren. Zeer zelden krijg ik een 'dank je wel' men vind het kennelijk heel normaal dat een voetganger met honden zich zo aan past. Dit terwijl we evenveel rechten hebben. Doe ik het niet en het gaat fout omdat ze mij niet zien en letterlijk over mij heen willen rijden (wat echt niet lukt
) dan kunnen ze wel vloeken....tja ik maak me er niet meer druk om want ik win daar niets mee. Een hoop paardenstront voor de deur? Wij hebben een schop dat is zo aan de kant. Ik heb meer zwerfafval voor de deur en hondenstront dan paardenpoep.
Gooi het in een bloemenperkje, of in je moestuin.. win-win.
Natascha schreef:Ben ik de droge ICT nerd met de vraag "hoe ruimt een man met krukken een hoop stront van 3 kilo op?".
Of begrijp ik het verhaal verkeerd?
Toen ik vorig jaar revalideerde met krukken kon ik zoiets echt niet. Of had hij hulp? Zoveel vragen
8nnemiek schreef:En knap dat ie die zware zak op een hek van ruim 2 meter heeft kunnen hangen terwijl hij op krukken loopt.. Alhoewel, daar kwamen die krukken dan weer misschien goed van pas

) dan weer op de openbare weg met z'n revalidatiekrukken? Die hoop zal in ieder geval niet op de stoep hebben gelegen... Ibbel schreef:In heb nog wel een aanvullende vraag: de politie geeft aan dat 'op openbare wegen en fietspaden' ze niets hoeven op te ruimen. Je mag met je paard niet op een fietspad, dus ik neem aan dat de hoop mest gewoon op de openbare weg lag. Daar rijdt de politie ook normaalgespreken met hun paarden als ze op patrouille zijn.
Wat doet meneer de schoolleraar (ik heb het beeld van die nijdige en over alles verontwaardigde leraar Duits van Wim de Bie direct voor me) dan weer op de openbare weg met z'n revalidatiekrukken? Die hoop zal in ieder geval niet op de stoep hebben gelegen...
fohadie schreef:En terrech!! Ik erger me half dood aan al die paardenstront op het fiets en wandelpad, terwijl paarden daar niet eens horen te lopen! Nog meer erger ik me aan de verse hopen midden in de stad, voetgangersgebied van de politiepaarden. Blijkbaar is een zak erachter hangen, of na afloop opruimen teveel moeite.. Nog niet te spreken over het politiekorps wat vrolijk met de paarden de zee in gaan op klaarlichte dag, hartje zomer in Zandvoort, waar een algeheel verbod op paarden geldt tijdens die periode. Maarja, de politie mag alles als het hun uitkomt. En het dan raar vinden dat er steeds minder mensen achter de politie staat..
Natascha schreef:Ben ik de droge ICT nerd met de vraag "hoe ruimt een man met krukken een hoop stront van 3 kilo op?".
Of begrijp ik het verhaal verkeerd?
Toen ik vorig jaar revalideerde met krukken kon ik zoiets echt niet. Of had hij hulp? Zoveel vragen