Britt Dekker presenteert Dream Horse op Indoor Friesland!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Britt Dekker presenteert Dream Horse op Indoor Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-23 11:19

Persbericht Indoor Friesland
Algemeen

Op zondag 22 oktober 2023 laat Britt Dekker met de spectaculaire show Dream Horse een langgekoesterde droom in vervulling gaan tijdens Indoor Friesland. Britt Dekker: “Paardensport is de mooiste sport die er is, helemaal in combinatie met muziek. Al jaren wil ik een grote sprookjesachtige familieshow maken, waarbij ik steengoede artiesten en hippische acts aan elkaar koppel. Ik ben nu al heel trots op deze show”.

Artiesten, Johnny en George
De show bestaat onder andere uit unieke combinaties van dressuur, vrijheidsdressuur springen en eventing met live-optredens van artiesten als OG3NE, Emma Kok en Marco Schuitmaker. Britt Dekker zal natuurlijk zelf ook te zien zijn en neemt speciaal voor deze show haar Friese paard Johnny mee en haar beroemde Spaanse hengst, George. De presentatie van dit unieke evenement ligt in handen van Juvat Westendorp

Betoverende optredens
Naast Britt zijn ook haar PaardenpraatTV-collega’s Esra de Ruiter en Benthe-Sophie Broeren aanwezig en samen met de adembenemende ruiters en paarden van de Future Guys, IJsbrand Chardon, De Friezen Hengsten en de internationale act van amazone Alizee Froment zorgen zij voor een onvergetelijke familieshow vol met betoverende optredens, bekende meezingers en adembenemende acts.

Friese mensen zijn het leukste publiek!
Dekker zelf is razend enthousiast over de locatie van Dream Horse: “Wij hebben al veel shows in Brabant en in de rest van het land, dus Friese paardenmeisjes en paardenmoeders moeten altijd zo ver reizen. Daarom wilde ik dit heel graag in Friesland doen. Verder vind ik Indoor Friesland een prachtig evenement en zijn Friese mensen gewoon oprecht het leukste publiek!”

Powered by Univé
Dream Horse is powered by Univé en wordt geproduceerd door PaardenpraatTV en TIN CAN. De kaartverkoop voor Indoor Friesland is vrijdag gestart en kaarten voor zowel de dressuur- en springweek als voor Dream Horse zijn te bestellen via de website van Indoor Friesland. Meer informatie: https://www.indoorfriesland.frl

Boras

Re: Britt Dekker presenteert Dream Horse op Indoor Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:07

Er is vast weer een doelgroep voor te vinden, maar wat mij betreft is het alleen maar weer meer van hetzelfde :Z

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:28

Boras schreef:
Er is vast weer een doelgroep voor te vinden, maar wat mij betreft is het alleen maar weer meer van hetzelfde :Z

Weinig shows gezien met ijsbrand en alizee. Dat zou voor mij wel de reden zijn om te gaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 12:33

Ik vond Horse Event Superstars erg teleurstellend, denk niet dat dit heel veel anders is. Al vind ik Alizee altijd wel leuk om te zien. Maar ik sla over.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:34

Boras schreef:

Joh, niemand vraagt of je komt kijken, voor mij nieuw dus ik ben onderdeel van zo'n doelgroep.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:43

Lijkt me heel erg leuk. Laat Britt maar schuiven, komt vast goed die show.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 17:54

Ik denk dat er heel veel tiener meiden hiervoor in de rij gaan staan. Toch leuk voor Britt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:35

Ik was britt net een beetje gaan waarderen maar das wel gelijk weg naar die opmerking over Friese mensen.
Of komt ze zelf ook uit Friesland dat ze het zo expliciet moet zeggen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 18:43

Nee ze komt niet uit Friesland. Is gewoon een stukje marketing.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 19:43

Alja schreef:
Ik was britt net een beetje gaan waarderen maar das wel gelijk weg naar die opmerking over Friese mensen.
Of komt ze zelf ook uit Friesland dat ze het zo expliciet moet zeggen?

Omdat ze zegt dat Friesland een leuk publiek heeft - waardeer je haar gelijk niet meer?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 07:55

Ik snap de negatieve reacties niet zo, is toch een hartstikke leuk iniatief van haar?

En inderdaad, er zijn denk ik weinig grote evenementen/ shows in het Noorden van het land.

Alizee zou ik ook weleens willen zien, voor mij is Friesland dan weer iets te ver rijden.