Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Met betrekking tot de inbeslagname van dieren op uw huisadres, merken we op dat deze eigendom zijn van uw partner en dat u geen rol speelt in het onderhoud ervan."
Telpeva schreef:Het hele bericht dacht ik yesss, totdat ik dit las:Citaat:Met betrekking tot de inbeslagname van dieren op uw huisadres, merken we op dat deze eigendom zijn van uw partner en dat u geen rol speelt in het onderhoud ervan."
Hij mishandelt dieren, wordt veroordeeld en krijg een houdverbod... maar omdat de dieren op naam van iemand anders in dat huis staan is er een loophole waardoor hij onder het houdverbod uit komt als ik het zo goed begrijp.
Jammer...
Telpeva schreef:@San het zinnetje in mijn quote had het juist over dat houdverbod in de praktijk, met een houdverbod zou er ook een inbeslagname van die dieren komen, maar dat laatste is wat niet door gaat omdat de dieren op naam van zijn partner staan. Als zijn partner hem niet verlaat dan blijven die kippen en honden voor hem binnen handbereik.
Citaat:Hij mishandelt dieren, wordt veroordeeld en krijg een houdverbod... maar omdat de dieren op naam van iemand anders in dat huis staan is er een loophole waardoor hij onder het houdverbod uit komt als ik het zo goed begrijp.
Jammer...
Telpeva schreef:Het hele bericht dacht ik yesss, totdat ik dit las:Citaat:Met betrekking tot de inbeslagname van dieren op uw huisadres, merken we op dat deze eigendom zijn van uw partner en dat u geen rol speelt in het onderhoud ervan."
Hij mishandelt dieren, wordt veroordeeld en krijg een houdverbod... maar omdat de dieren op naam van iemand anders in dat huis staan is er een loophole waardoor hij onder het houdverbod uit komt als ik het zo goed begrijp.
Jammer...
Citaat:Kan me er totaal niets bij voorstellen dat je überhaupt zo'n partner hebt.
Citaat:Als mijn toekomstige partner dit flikt, vliegt hij eruit hoor! Doei doei! Aan mijn dieren kom je niet!
Citaat:Als partner was ik weg bij zo'n idioot. Met de dieren.
Citaat:Dan vliegt die klootzak eruit!
Twiggy2008 schreef:Écht..... dat zulke gasten nog vrij rond mogen lopen. Gewoon opsluiten in een donker hol en de sleutel weg gooien.
Kan me er totaal niets bij voorstellen dat je überhaupt zo'n partner hebt.