Paard en meisje gewond bij aanrijding in Herselt (België)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Paard en meisje gewond bij aanrijding in Herselt (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 18:32

Bokt Nieuwsredactie
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Afgelopen zaterdag zijn een meisje en haar paard gewond geraakt bij een aanrijding. Het ongeval vond plaats rond 20.30 uur op de Varendonksesteenweg in Herselt, België.

Het meisje wandelde naast haar paard, toen het misging. Ze werden aangereden door een auto. Het paard raakte hierbij gewond, had onder andere wonden door rondvliegend glas en is naar een dierenkliniek gebracht voor behandeling. Het meisje raakte lichtgewond. Zij werd naar het ziekenhuis van Herentals overgebracht.

Gebruikte bronnen:

Ania

Re: Paard en meisje gewond bij aanrijding in Herselt (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 09:34

Als je af en toe ziet hoe belachelijk snel sommige auto's paarden inhalen. Laatst liep ik ook over een landweg met mijn jonge paard, er kwam een auto aangeraced (bedrijfswagen) en hij nam geen gas terug, zijn spiegel nam letterlijk de mouw van mijn t-shirt mee. Als mijn jonge paard ook maar iets gereageerd had was ik al geschept geweest..

Mensen moeten eens leren rekening te houden met elkaar.. Sterkte aan het meisje en hopelijk komt het paard er bovenop!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 13:15

Ania schreef:
Als je af en toe ziet hoe belachelijk snel sommige auto's paarden inhalen. Laatst liep ik ook over een landweg met mijn jonge paard, er kwam een auto aangeraced (bedrijfswagen) en hij nam geen gas terug, zijn spiegel nam letterlijk de mouw van mijn t-shirt mee. Als mijn jonge paard ook maar iets gereageerd had was ik al geschept geweest..

Mensen moeten eens leren rekening te houden met elkaar.. Sterkte aan het meisje en hopelijk komt het paard er bovenop!

Je hebt geen enkel idee over de omstandigheden van dit ongeval, en je gaat er klakkeloos van uit uit dat de automobilist wel verantwoordelijk moet zijn...?