Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xPabloBokt schreef:Dallista schreef:“The horse is a freak of nature, he’s an alien.”
Ja ik zat echt fronsend te luisteren naar die commentator"Not so much for Sanne.."
Ik dacht echt van, zij rijdt hem toch? Vond het een beetje denigrerend naar de ruiter toe.
Buiten dat, geweldige rondes en ontzettend knap gesprongen
Dallista schreef:“The horse is a freak of nature, he’s an alien.”
Bielsje schreef:Potverdorie zeg![]()
Wat betreft de eerste ronde denk ik dat er gewoon even een communicatie storing was, als je paard zo graag wil dan helpt een halve ophouding niet als je wat gas wilt terugnemen. Misschien niet haar beste ronde ooit maar meer dan goedgemaakt in de barrage
![]()
Zegt Harrie nou 'jammer'?
JessicaD88 schreef:Fantastisch paard maar ik vind het er niet zo vriendelijk uitzien ze zet hem vaak vol op de rem. In het eerste rondje kwam quidam daardoor ook echt in een lastige sprong terecht, het is dat hij zoveel vermogen heeft.
JessicaD88 schreef:Fantastisch paard maar ik vind het er niet zo vriendelijk uitzien ze zet hem vaak vol op de rem. In het eerste rondje kwam quidam daardoor ook echt in een lastige sprong terecht, het is dat hij zoveel vermogen heeft.
pol013 schreef:JessicaD88 schreef:Fantastisch paard maar ik vind het er niet zo vriendelijk uitzien ze zet hem vaak vol op de rem. In het eerste rondje kwam quidam daardoor ook echt in een lastige sprong terecht, het is dat hij zoveel vermogen heeft.
Volgens haar eigen beschrijving van hem heeft hij juist niet het aller allerlaatste aan vermogen. En haalt dit niveaus voornamelijk op vechtlust/karakter en snelheid/ritme. Hij komt het beste uit de verf als hij 'op snelheid' naar de sprong toe kan. Alleen slaat hij daar soms een tandje in door...
En in dit specifieke rondje slaat de amazone zo te zien even door in het zoeken naar een rem. Kan gebeuren. Zal vast niet bij haar plan gehoord hebben.
Maar wat mij er dan juist in aanspreekt is het feit dat hij niet dusdanig beledigd is. Maar denkt: ondanks dat gaan we dit samen oplossen. Ze hebben blijkbaar genoeg credits bij elkaar om elkaar zo te blijven vertrouwen.
En daar zit voor mij echt teamwork. Dat je samen de klus echt wíl klaren. En dat er marge is en je iets kunt hebben van elkaar.
Hun ritten vielen me al eerder op. Maar nadat ik wat meer gezien heb van hoe ze over dit paard praat kan ik er nog meer van genieten.
https://www.worldofshowjumping.com/WoSJ ... ality.html

pol013 schreef:Ik vond haar lichaamstaal nadat ze over de finish kwam ook heel veelzeggend en mooi om te zien. Duidelijk niet blij met zichzelf, maar gigantisch trots op haar paard.JessicaD88 schreef:Fantastisch paard maar ik vind het er niet zo vriendelijk uitzien ze zet hem vaak vol op de rem. In het eerste rondje kwam quidam daardoor ook echt in een lastige sprong terecht, het is dat hij zoveel vermogen heeft.
Volgens haar eigen beschrijving van hem heeft hij juist niet het aller allerlaatste aan vermogen. En haalt dit niveaus voornamelijk op vechtlust/karakter en snelheid/ritme. Hij komt het beste uit de verf als hij 'op snelheid' naar de sprong toe kan. Alleen slaat hij daar soms een tandje in door...
En in dit specifieke rondje slaat de amazone zo te zien even door in het zoeken naar een rem. Kan gebeuren. Zal vast niet bij haar plan gehoord hebben.
Maar wat mij er dan juist in aanspreekt is het feit dat hij niet dusdanig beledigd is. Maar denkt: ondanks dat gaan we dit samen oplossen. Ze hebben blijkbaar genoeg credits bij elkaar om elkaar zo te blijven vertrouwen.
En daar zit voor mij echt teamwork. Dat je samen de klus echt wíl klaren. En dat er marge is en je iets kunt hebben van elkaar.
Hun ritten vielen me al eerder op. Maar nadat ik wat meer gezien heb van hoe ze over dit paard praat kan ik er nog meer van genieten.
https://www.worldofshowjumping.com/WoSJ ... ality.html
Waar hebben ze die vandaan geplukt?Ayasha schreef:Wtf is er met die commentator zijn engels?Waar hebben ze die vandaan geplukt?
Hij zei het niet heel taktvol maar helemaal ongelijk had hij ook niet en je ziet het aan de amazone zelf ook dat ze ook niet tevreden was met zichzelf. Er was gewoon een miscommunicatie en het dier heeft het opgelost voor haar. Maar het feit dat hij dat doet voor haar betekent ook dat hij voor haar door het vuur wil gaan.