Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tamary schreef:Tja ze willen haar niet kwijt of in de weg zitten, maar sturen ook geen ambtenaar om die papieren te helpen regelen?
anjali schreef:Niemand heeft toch last van haar? Wat een administratief gezeur. Op een van de foto's is ook een ezel of zo te zien, leuk.
pillow schreef:anjali schreef:En dan dat zielige argument dat er geen paarden uit elkaar gehaald kunnen worden. Idd wat als er één doodgaat.
Elisa2 schreef:Ik snap niet waarom de gemeente niet iemand stuurt om alles gewoon samen even goed te regelen ipv dwangsommen op te gaan leggen en paarden het slachtoffer maken terwijl ze tegelijkertijd zeggen dat ze het een goed initiatief vinden wat ze willen ondersteunen.
Wildgirl schreef:En gewoon de stichting opheffen en dit als particulier doen? Of ga ik dan te kort door de bocht?
VuurVleugels schreef:Elisa2 schreef:Ik snap niet waarom de gemeente niet iemand stuurt om alles gewoon samen even goed te regelen ipv dwangsommen op te gaan leggen en paarden het slachtoffer maken terwijl ze tegelijkertijd zeggen dat ze het een goed initiatief vinden wat ze willen ondersteunen.
En hoe weet je zo stellig dat dat niet gebeurt is? Ik ken meerdere van dit soort verhalen waar de pers maar al te graag opdook vanwege het 'de overheid is slecht kijk deze mensen zijn het slachtoffer'-gehalte van het verhaal, waar uiteindelijk bleek dat de personen in kwestie gewoon koppig en eigenwijs waren en weigerden mee te werken. Dan zou ik er ook klaar mee zijn hoor als gemeente, en ook not amused zijn om als slechterik afgeschilderd te worden in de media.