Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:En wat is dan op dezelfde manier beheerd worden? Dat is toch ook gewoon afschieten?
Wat een gemiste kans weer zeg! Geboortebeperking blijft noodzakelijk anders ontstaat dit probleem over een paar jaar weer.
pien_2010 schreef:Hopelijk wordt het vlees voor consumptie gebruikt. Lijkt me mooi en natuurlijk vlees en is zonde om niets mee te doen.
Ibbel schreef:Elisa2 schreef:En wat is dan op dezelfde manier beheerd worden? Dat is toch ook gewoon afschieten?
Wat een gemiste kans weer zeg! Geboortebeperking blijft noodzakelijk anders ontstaat dit probleem over een paar jaar weer.
En in het geval van de paarden heb je dan hoefbevangen exemplaren die mogen creperen tot het hoefbeen door de zool zakt. Nee dank je. Dan liever afschot.
DuoPenotti schreef:pien_2010 schreef:Hopelijk wordt het vlees voor consumptie gebruikt. Lijkt me mooi en natuurlijk vlees en is zonde om niets mee te doen.
Dat zat toch vol gif of vergis ik mij?
Edit. Ja dus
https://www.destentor.nl/flevoland/op-v ... ~abebd3ec/
Ilse_123 schreef:Elisa2 schreef:Ja oke, zoiets dacht ik al..maar om eerlijk te zijn..dan denk nog harder dat de koniks daar niet horen.
Nou inderdaad, waarom dan koniks? Zet er iets neer dat er wel ertegen kan. Wat een hoop onzinnig wanbeleid weer.
DuoPenotti schreef:Je kan ook niet alles bijhouden![]()
Ja 2 keer heel zonde.
Sowieso de bagger op meerdere plaatsen. En de dieren die het dus binnen krijgen.
In die zin snap ik wel dat BBB zegt maak van die oostvaarderplassen een grote stad.
Woningtekort heeft dat nodig en voor de dieren daar toch geen gezond eten te vinden.
pillow schreef:Zinzi_jewel schreef:Om te kotsen het hele OVP project!
Misschien daar paar wolfjes loslaten?!
Die zij toch goed voor de biodiversiteit en doen aan natuurlijke selectie. Dus een stelletje vanuit DFW daar achter het hek zetten prima.
Elisa2 schreef:Ja oke, zoiets dacht ik al..maar om eerlijk te zijn..dan denk nog harder dat de koniks daar niet horen.