KNHS Hippiade 2023 is van start

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

KNHS Hippiade 2023 is van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-23 08:23

KNHS
Sport

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

De komende dage strijden de beste ruiters en amazones uit de basissport van Nederland met hun paarden en pony’s om de felbegeerde KNHS-kampioenstitels. Wij kijken uit naar mooie paardensport en bovenal veel plezier voor alle deelnemers. We trappen deze week af met de mensport op 15 augustus. Op 17, 18, 19 en 20 augustus gaan de dressuurtoppers de ring in en op vrijdag 18 augustus kunnen we naast dressuur ook van de voltigeurs genieten.

Kan je er niet bij zijn in Ermelo, maar wil je wel alles zien van de KNHS Hippiade 2023 powered by Witte van Moort? Je kunt alles volgen via de livestream van ClipMyHorse.tv.

Het programma, de startlijsten en uitslagen vind je op hippiade.nl.

Heb jij zelf een leuke foto of video van de Hippiade 2023? Deel deze met #Hippiade2023. Houd onze socials in de gaten voor leuke stories en een dagafsluiter met de kampioenen.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 13:26

Een kennis van mij had zich voor de Hippiade geplaatst in de L2. Kreeg ze 2 weken geleden bericht dat ze niet mag starten omdat ze Pavocup heeft gereden. Dat is op M niveau dus is ze volgens de KNHS een klasse hoger gestart. Die Pavocup is helemaal geen vastgestelde proef en telt ook nergens voor mee. Ook niemand die van deze regel weet, zo belachelijk.

purny

Re: KNHS Hippiade 2023 is van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 13:37

Iemand van mijn oude manege start op de Hippiade

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 13:55

pillow schreef:
Een kennis van mij had zich voor de Hippiade geplaatst in de L2. Kreeg ze 2 weken geleden bericht dat ze niet mag starten omdat ze Pavocup heeft gereden. Dat is op M niveau dus is ze volgens de KNHS een klasse hoger gestart. Die Pavocup is helemaal geen vastgestelde proef en telt ook nergens voor mee. Ook niemand die van deze regel weet, zo belachelijk.

Dat is teruggedraaid en volgend jaar gaan ze duidelijkere regels in het reglement opnemen.

Alles volgen op CMH is trouwens wel wat overdreven. Ze zenden nog niet bijna de helft van de ringen uit

BigOne

Re: KNHS Hippiade 2023 is van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 14:08

Je mag toch na de regiokampioenschappen een klasse hoger starten?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:26

BigOne schreef:
Je mag toch na de regiokampioenschappen een klasse hoger starten?

De Pavocup was voor de regiokampioenschappen.
Maar ik lees nu op Horses dat het inderdaad terug gedraaid is.