Bokt community
Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.
Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor of heeft er geen behoefte aan.
Kirsten

Foto: privébezit mooney
mooney schreef:Mijn halve leven heb je aan mijn zijde gestaan, maar het had nog veel langer moeten zijn.
Kirs, mijn goud onder de regenboog, mijn alleskunner en moeder van twee geweldige dochters.
Als 3 jarige kwam je bij ons wonen, samen zijn we opgegroeid en heb je mij ontelbaar veel ervaringen gegeven: van demonstraties geven, tot alle takken van de sport proeven, tot kennis maken met de fokkerij. Ondertussen was je 18, niet meer jong maar pas net over de helft, jij zou immers minstens 30 worden. Ondanks dat je veel hebt gedaan in je leven had je nooit wat, jij was ijzersterk. En dat ben je tot het einde gebleven, als een standbeeld heb jij je overeind gehouden terwijl het binnenin helemaal verkeerd ging. Puur jezelf tot het einde, met een grasspriet in je mond ben je gegaan.
Ik zal je nooit vergeten en ik koester je kinderen, vaarwel Kirs.
Foto is mijn privé bezit
Rubina

Jessicauvita schreef:Rubina mijn altijd vrolijke blije paardje.
Meer dan de helft van mijn leven was je een deel van mij.
Maar na een heftige koliekaanval zeiden je mooie blauwe ogen genoeg, ik moest je laten gaan, je had zoveel pijn.
Ik ben zo blij dat je altijd zo genoten heb van het strand en de duinen, van je beste maatje Uvita en de slobber die je 3 keer per dag kreeg, waar je neus altijd helemaal onder van zat.
Ik mis je zo verschrikkelijk erg..
Bedankt voor alles, rust zacht mijn kleine prinses, mijn grote trots.
One in a million
4 juli 2023✨
HD's Chakira

stal_HD schreef:HD's Chakira. Een zilverpalomino overo merrie. Geboren en overleden bij mij. Wat was ze een lieve merrie. Wel met karakter. Maar eerlijk en een super beweger. Echter bleek ze steeds minder tegen koude te kunnen en werd ze duidelijker stressiger. De schaduw van haar maatje flirt. Wat hebben we jaren geprobeerd je beter te krijgen. Maar het ging niet meer. Er kwam geen verbetering en je hoeven werden steeds minder. Tijd om je te laten gaan. Rust zacht mijn lieve blauwogige topper. Je dochter mag bij mij blijven en je leeft in haar voort. Xxx