Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brainless schreef:Het verlagen van het testosteron veranderd de seksuele drift, maar niet je geaardheid.
Pedofilie is net zoals homofilie een geaardheid en die verdwijnt niet bij (chemisch) castreren.
Molfre schreef:Mars schreef:Mwah bestialiteit is tegenwoordig op bokt ook geaccepteerd. Dus men zal dit tegenwoordig normaal vinden.
Is dat zo? Waar haal je dat vandaan?

Mars schreef:Uit eerdere topics over paarden die seksueel misbruikt zijn. Er is een aardige groep bokkers die het okee vind want 'paard merkt toch niks van mensenpenis'. Je zou je verbazen.

prompter schreef:a. hoe vaak komt dat laatste nou voor .
Nieuwsredactie schreef:Fantasieën over minderjarige meisjes
De man verklaarde seksuele fantasieën te hebben over minderjarige meisjes. Hij zou de pony hebben misbruikt om 'heftig seksueel agressieve dwanggedachten' te voorkomen. De man is onderzocht en deskundigen hebben meerdere stoornissen bij hem vastgesteld. Zij adviseerden om de man te laten behandelen voor zijn seksuele fantasieën en hem een meldingsplicht op te leggen. De rechtbank ging hier niet in mee, omdat de man alleen terecht stond voor het misbruik van de pony.

prompter schreef:Mijn merrie is destijds 1 keer in haar leven opgevoeld voor drachtigheid, de merrie daarvoor nooit - maar die is wel dagenlang misbruikt op de plek waar ze stond voor ik haar kocht, daar is ook een veroordeling uit voortgevloeid. Dus in dit geval, in mijn eigen ervaring, was het misbruik een stuk vaker.