Bokt community
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar MarlindeRooz.
[MD] Ziekte van Lyme bij je paard en behandeltraject: wie nog meer?
Gelukkig maar dat deze test waterdicht is!

Citaat:Wj hebben laatst een paard laten checken op Lyme en dat ging via de urine. Deze werd vervolgens in Utrecht (universtiteit) onderzocht. Het schijnt dat de meest waterdichte test op dit moment is.
[MZ] De helft te zien..
Citaat:Het voordeel is dat je dan geen hoofdprijs betaald
Citaat:Citaat:Het voordeel is dat je dan geen hoofdprijs betaald
De kop is er al af
Citaat:Ik wil wel een paard wat z’n kop erbij houdt
[MWS] Ontstoken oorbellen
Citaat:Oorbellen die ontstoken zijn zou ik gewoon weggooien
[LZP] Show je Vinted koopjes!
Citaat:Citaat:_lautje_ kind op vinted en een ander kindje ? Eentje dat niet zo vuil wordt ?
Dat is ook een optie idd. Maar heb zo hard m’n best gedaan op deze. Dus ook ergens wel weer zonde dan![]()
[LZP] Gezocht; jurkjes/kleding zakelijk chique sexy.
Citaat:Voor je torso/been ratio doe je 2 platte honden onder elkaar onder je boezem. Is je navel onder je hand heb je een korte torso, op de rand is het in verhouding en onder je handen dan heb je een lange torso. Is een grove schatting dus kijk goed naar je lichaam.
n.
[LZP] Bizarre kledingreclames op Social media
Citaat:Doet me denken aan deze die ik een tijdje geleden vol verwondering tegen kwam

Citaat:Ik volg het topic om meer zomerse kledinginspiratie op te doen
Citaat:Naast de bijzondere mode op SHEIN en AliExpress vind ik de modellen van de Zara vaak ook erg bijzondere posities aannemen

[LZP] Wat dragen jullie naar werk?
Citaat:Citaat:Ik werk in de wijkverpleging en draag de kleding die ik ook thuis gewoon draag. Spijkerbroek, speakers en een shirt met evt sweatvest erover.
Leuk, speakers!
[ITP] Help, mijn paard is gekrompen....
Citaat:Citaat:Je moet paarden ook niet te heet wassen, dat krijg je er nou van!
Nou, precies. En dan ook nog een wit wasmiddel gebruiken... (veel te veel gebruikt op zijn neus). Echt, dat gaat niet goed
![]()
[HTT] Verhuis- en verbouw topic 2022
Citaat:Citaat:Hier hebben we een constructeur laten koken, geen architect.
En was het lekker?![]()
Wij liggen al een tijdje stil wegens vakantie en druk met werk... Balen, doet wat met onze motivatie.
Binnenkort weer verder met de naden afsmeren, daarna kunnen we gaan stuccen en de houten vloer gaan leggen. Dan gaan we zoetjes aan richting afwerking boven en daar kijk ik echt mega naar uit
[MWS] Toon je blauwe plek(ken) topic
Citaat:Klopt ik ben niet te herkennen, ach op een naaktcamping laat ook iedereen alles aan elkaar zien.
Citaat:Maar dit is Bokt en geen nuristencamping.
Santos_05 @ [TAO] Rijden met wind
Citaat:De 1km dijk is de uitdaging.
Ik zou even advies vragen bij je stalling. Zelf zou ik het hier in de omgeving doen, maar een open vlakte met windvlagen is een risico, zelfs met een zwarte auto voor de trailer.

Leuk, speakers!

.