Algemeen

Karin en Zula. Foto: Privébezit Karin
Hee Bokt,
Helaas voor nu m’n laatste stukje over de hunebeddentocht. We zitten op de helft, we hebben zo’n 120 á 130km erop zitten. (De uiteindelijke afstand is minder dan ik van tevoren dacht). Voor nu zetten we het avontuur even on-hold.
Zula had een lekker plekje bij die aardige mensen, waar ik zaterdagavond terecht kon. Dik voor mekaar. Gisteren hadden we een rustdag en vandaag zouden we weer verder. Maar jammer genoeg loopt ze sinds vanochtend net niet helemaal lekker rechtsvoor. In stap is het niet te zien en ze heeft ook niet minder energie. Maar in draf vind ik haar toch iets onregelmatig. Ik verwacht dat het niks ernstigs is maar, doorgaan is geen optie. Dus heb ik besloten haar op te halen en volgend jaar de tocht af te maken. Misschien niet zo romantisch, het hele verhaal van de tocht in 1x rijden was natuurlijk erg leuk… maar de gezondheid gaat uiteraard voor.
Omdat ik geen haast heb, en niet veel vakantiedagen meer (jammer), gaan we gewoon volgend jaar verder waar we gebleven zijn!
Voor nu lekker even rust voor ons beiden.
Groetjes Karin
Gerelateerde artikelen:
Meer over Karin en haar tocht: [VN] Te paard langs alle hunebedden in Nederland: Karin gaat het doen
Verslag dag 1: Nieuwsredactie @ [VN] [BLOG] Te paard langs alle hunebeden in Nederland - deel 1
Verslag dag 2 + 3: [VN] [BLOG] Te paard langs alle hunebeden in Nederland - deel 2 + 3
Verslag dag 4 + 5: [VN] Te paard langs alle hunebedden in Nederland: dag 4 + 5