Guusje ter Horst stopt als voorzitter Sectorraad Paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Guusje ter Horst stopt als voorzitter Sectorraad Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 12:28

Persbericht Sectorraad Paarden
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Per 1 december 2023 loopt de driejarige bestuursperiode van SRP-voorzitter Guusje ter Horst af. Zij heeft te kennen gegeven geen gebruik te zullen maken van de mogelijkheid haar aanstelling met drie jaar te verlengen.

‘De SRP staat er ondanks de beperkte middelen goed voor met een gemotiveerd bestuur, grote betrokkenheid van de lid-organisaties en een uitstekend secretariaat’, geeft ter Horst aan. ‘Het is nu aan mijn opvolger de collectieve belangen van de hippische sector verder te behartigen.’

Vicevoorzitter van het SRP-bestuur Andries van Daalen bedankt Guusje ter Horst voor haar inzet de afgelopen periode: ‘Graag spreek ik mijn waardering en dank uit, voor de tomeloze inzet van Guusje en de betrokken wijze waarop zij het voorzitterschap vervulde. Vooral haar bekendheid en ingangen in “het Haagse” waren van grote waarde voor de gehele paardensector. Wij hebben als bestuur van de Sectorraad Paarden de afgelopen jaren op een erg prettige wijze mogen samenwerken’

Het bestuur gaat op zoek naar een opvolger per 1 december 2023.

hedwig1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 12:13

Ik ben benieuwd of dit te maken heeft met het feit dat Guusje ter Horst haar stiefzoon Sjoerd Fauser aan ettelijke miljoenen heeft geholpen met een mondkapjes- en beademingsapparatendeal a la Sywert tijdens de Coronacrisis. Zo iemand wil je niet als boegbeeld van je organisatie, lijkt me.