Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesV schreef:Heel naar voor zijn vrouw en ik begrijp best dat dit emotioneel erg moeilijk is, maar er is maar 1 iemand die ze daar op aan kan kijken en dat is haar man.
Het is al zo lang bekend, dat er prima ondertussen verkoop en verhuizing plaats had kunnen vinden. Maar goed, als je Ger Visser heet dan ga je blijkbaar er nog steeds vanuit dat je boven de wet staat.
Ach als er zoveel mensen zijn die die villa wel willen kopen om hen er in te laten wonen, dan zijn die mensen ook vast bereid om een andere woning voor ze te kopen waar ze met hun thuishulp (waar wordt dit dan van betaald.....) kunnen gaan wonen. Ik heb met zulke mensen geen enkel medelijden.
. _San87_ schreef:MarliesV schreef:Heel naar voor zijn vrouw en ik begrijp best dat dit emotioneel erg moeilijk is, maar er is maar 1 iemand die ze daar op aan kan kijken en dat is haar man.
Het is al zo lang bekend, dat er prima ondertussen verkoop en verhuizing plaats had kunnen vinden. Maar goed, als je Ger Visser heet dan ga je blijkbaar er nog steeds vanuit dat je boven de wet staat.
Ach als er zoveel mensen zijn die die villa wel willen kopen om hen er in te laten wonen, dan zijn die mensen ook vast bereid om een andere woning voor ze te kopen waar ze met hun thuishulp (waar wordt dit dan van betaald.....) kunnen gaan wonen. Ik heb met zulke mensen geen enkel medelijden.
Ik geloof maar zo dat Visser wat aardig wat geld ergens heeft staan, die zit niet op zwart zaad, geloof ik niks van. En de zorghulp zal wel door zoon of dochterlief betaald worden via een of andere B.V. of zo.
Er zijn vast manieren.
Lau07 schreef:_San87_ schreef:
Ik geloof maar zo dat Visser wat aardig wat geld ergens heeft staan, die zit niet op zwart zaad, geloof ik niks van. En de zorghulp zal wel door zoon of dochterlief betaald worden via een of andere B.V. of zo.
Er zijn vast manieren.
Ik weet het niet hoor, zijn dochter heeft namelijk geprobeerd het huis voor 1.8 miljoen te kopen, maar het lukte haar toen niet om het geld op te hoesten. Dus misschien zijn de spaarpotjes leger dan mensen vermoeden.