Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Ze hebben hier hele militaire terreinen om te oefenen, ga je me echt wijsmaken dat ze daar het laagvliegen niet kunnen oefenen?
Tink89 schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is verwijderd omdat feedback in het daarvoor bestemde topic hoort.

Popstra schreef:Vraag me af of mensen nog enig vergoeding krijgen voor hun gelede schade
Ibbel schreef:Popstra schreef:Vraag me af of mensen nog enig vergoeding krijgen voor hun gelede schade
Deze berichten zijn nu (opnieuw) nieuws omdat defensie vorig jaar 350.000 euro schadevergoeding heeft uitgekeerd. Dit paard is niet afgelopen week verongelukt, maar al enige tijd geleden.
Het aantal klachten is afgenomen, de uitgekeerde schadevergoeding is groter geworden.
Ibbel schreef:Popstra schreef:Vraag me af of mensen nog enig vergoeding krijgen voor hun gelede schade
Deze berichten zijn nu (opnieuw) nieuws omdat defensie vorig jaar 350.000 euro schadevergoeding heeft uitgekeerd. Dit paard is niet afgelopen week verongelukt, maar al enige tijd geleden.
Het aantal klachten is afgenomen, de uitgekeerde schadevergoeding is groter geworden.