Bokt Community
Zaterdag 1 en zondag 2 juli was het zo ver, de expositie van Paard Verzameld bij De Paardenkamp in Soest. Deze expositie is een plek waar paard en kunst samenkomen. Afgelopen zondag was ik op bezoek bij deze bijzondere expositie.
Na een succesvolle expositie in 2022 was ook dit jaar Paard Verzameld weer te vinden op De Paardenkamp. Paard verzameld is een kunstenaars collectief die zich zoals de naam al zegt richt op kunst met als thema paarden. Aan dit collectief nemen mensen over de hele wereld deel. De Paardenkamp in Soest is een rusthuis waar paarden en pony's van boven de twintig jaar van hun oude dag kunnen genieten. De Paardenkamp kent meerdere locaties en over twee van deze locaties was de expositie vandaag verspreid.
Het thema van dit jaar was "Nobel", iets wat natuurlijk heel goed bij paarden past. Er waren echt heel veel verschillende werken. Van kleurrijk tot ingetogen en van foto tot beeldje. Je kon de kunstenaars vragen stellen en ze vonden het leuk om je meer te vertellen over hun prachtige werken.
Kijk mee en geniet.

Mensen stonden heerlijk paardjes te aaien.

Bokker Mkango geeft uitleg over haar prachtige digitale kunstwerk.

Het andere kunstwerk van Mkango

De realistische kunstwerken van _San87_.

Een indrukwekkend staaltje fotografie

Beeldende kunst was ook aanwezig!

Prachtig vond ik deze.

Oud worden is vermoeiend!

Kunstenares aan het werk.

Kunst in de deel

Met kunstenaars erbij!

Uitleg geven hoort er ook bij

Oudjes in de wei gespot!

Alsof hij wist dat ik een foto wilde maken!

Ik hoop dat jullie zo een goed beeld hebben gekregen!