Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pillow schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe de temperatuur in de besloten Kralingse bos zal zijn en of daar ook maatregelen getroffen worden. Maar aangezien het daar om het grote geld gaat, ben ik bang van niet.
Sunnda schreef:pillow schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe de temperatuur in de besloten Kralingse bos zal zijn en of daar ook maatregelen getroffen worden. Maar aangezien het daar om het grote geld gaat, ben ik bang van niet.
Stond van de week een hele tekst over op de voorpagina.
En uit ervaring, paarden hebben het prima daar.
Nieuwsredactie schreef:Algemeen
Sommige menners hadden dit al voorzien en hadden zich al teruggetrokken. Hierdoor komt de organisatie onder het gewenste aantal deelnemers. Daarom is besloten om dit evenement af te lasten en het volgend jaar nog een keer te proberen. Deze beslissing is in het belang van paard en menner]
Fitzroy schreef:Nieuwsredactie schreef:Algemeen
Sommige menners hadden dit al voorzien en hadden zich al teruggetrokken. Hierdoor komt de organisatie onder het gewenste aantal deelnemers. Daarom is besloten om dit evenement af te lasten en het volgend jaar nog een keer te proberen. Deze beslissing is in het belang van paard en menner]
Deze alinea valt me wel op. Ze komen onder het aantal gewenste deelnemers omdat er zelf mensen zo wijs waren om af te zeggen. Niet omdat de organisatie dit had bedacht.
pillow schreef:Sunnda schreef:Stond van de week een hele tekst over op de voorpagina.
En uit ervaring, paarden hebben het prima daar.
Ze zullen het in de stallen wel goed hebben. Maar ze moeten wel in die zandbak een topprestatie leveren en ook vervoerd worden.
MyWishMax schreef:Vervoerd is in die vrachtwagens meestal geen probleem met de airco en ventilatie. Plus dat er een aantal al gewoon zijn natuurlijk.
Ik vraag me af of het voor die paarden heel anders is als de wedstrijden in warmere landen?

MyWishMax schreef:Vervoerd is in die vrachtwagens meestal geen probleem met de airco en ventilatie. Plus dat er een aantal al gewoon zijn natuurlijk.
Ik vraag me af of het voor die paarden heel anders is als de wedstrijden in warmere landen?
sommige zijn luxer als mijn huis bij wijze van. Ik had het echt puur over deze paarden die dus sowieso ook al concoursen lopen in verschillende landen, waaronder ook de warme landen. Zijn ze die warmte al gewend? En dan ben ik benieuwd of voor hen die warmte hier anders is als bij internationale wedstrijd in Zuid Europa. Of de VS oid.