[KIJKTIP] Horsepower bij Viaplay

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

[KIJKTIP] Horsepower bij Viaplay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 21:22

TROTR
Algemeen

Afbeelding
Royal Ascot. Foto: FEI

Viaplay ontpopt zich momenteel tot de ultieme streamingdienst voor liefhebbers van paardensport. Een absoluut pareltje is de Nederlands ondertitelde documentaire ‘Horsepower.’ In deze vierdelige serie van gemiddeld een uur krijgen de liefhebbers van de ‘Sport of Kings’ een uniek kijkje in de keuken van Kingsclere, waar volbloedtrainer Andrew Balding in 2003 het stokje overnam van zijn vader. Een eerlijk beeld van alles wat er zich zoal afspeelt binnen de muren van deze topstal deden mij in ieder geval ademloos genieten.

Royal Ascot
De documentaire kan als heerlijke opwarmer dienen voor het beste dat de internationale rensport te bieden heeft! Vanaf dinsdag 20 juni is Viaplay er namelijk vijf dagen live bij tijdens ‘Royal Ascot.’ Het worden de laatste ritten van levende legende Frankie Dettori en derhalve uw laatste kans om hem nog één keer zijn ‘flying dismount’ te zien maken.

Bekijk hier een trailer.
Laatst bijgewerkt door JPitty op 16-06-23 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:39

Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 17-06-23 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zie moderatoropmerking

Texas02

Re: [KIJKTIP] Horsepower bij Viaplay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:07

Als de verslaggeving daar net zo fantastisch is als bij de Formule 1, dan laat maar.. Wij hebben F1TV, maar met helaas het Nederlandse commentaar van Viaplay, en dat is om te huilen. Helaas is niet voor iedereen thuis Engels een optie, dus we zitten er voorlopig mee opgescheept..

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:58

Ga geen Viaplay aanschaffen hiervoor, hoop geld voor weinig. Wat is er nog meer te zien dan deze docu?

Voor Formule1 hebben we F1TV, ook zonder dat zeikcommentaar.

Jammer dat alle sport achter de betaalmuur verdwijnt.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:01

Heb jij hem dan wel op Engels, Wintu? Want wij hebben de ergernis van Viaplay commentaar bij F1TV als hij op Nederlands staat.. Wat ik alleen kijk, kijk ik op Engels en dat is top. Maar helaas kan dat niet als de rest meekijkt en bij kijken in het Nederlands vraag ik me af en toe af of zij een andere race zitten te kijken dan ik en of ze de regels überhaupt eens doorgelezen hebben.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:18

Texas02 schreef:
Heb jij hem dan wel op Engels, Wintu? Want wij hebben de ergernis van Viaplay commentaar bij F1TV als hij op Nederlands staat.. Wat ik alleen kijk, kijk ik op Engels en dat is top. Maar helaas kan dat niet als de rest meekijkt en bij kijken in het Nederlands vraag ik me af en toe af of zij een andere race zitten te kijken dan ik en of ze de regels überhaupt eens doorgelezen hebben.

Ja, altijd Engels. Sky is het geloof ik, met Martin Brindle en Crofty :D
Ben nu FP2 aan het kijken :D
Je kan ook geluid van Olav er bij doen van gp radio.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:20

Wintu schreef:
Ga geen Viaplay aanschaffen hiervoor, hoop geld voor weinig. Wat is er nog meer te zien dan deze docu?

Ook voor de docu hoef je het niet te doen. :o :') De reacties binnen de industrie zijn niet per se heel positief: het is vooral een hoop 'ach, arme Oisín. Coke snuiven had iedereen kunnen gebeuren,' terwijl hij toch echt zelf z'n neus erin heeft gestoken, wetende wat de consequenties zouden zijn. :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-06-23 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:21

Wij luisteren Olav Mol via gp radio. Het Engelse commentaar vind ik niet fijn. Ze schreeuwen maar door en zijn nooit even stil.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:21

GP radio van Olav is alleen als je live kijkt toch? Wij kijken quali en de race eigenlijk altijd 's avonds, dus terugkijken. FP1 en FP2 ga ik ook zo nog kijken :j Dat natuurlijk in het Engels :)

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:24

Texas02 schreef:
GP radio van Olav is alleen als je live kijkt toch? Wij kijken quali en de race eigenlijk altijd 's avonds, dus terugkijken. FP1 en FP2 ga ik ook zo nog kijken :j Dat natuurlijk in het Engels :)

Nou sla FP1 maar over, rode vlag, ze hebben een half uur aan fp2 vast geplakt

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:24

Ja, dat denk ik wel. Als ik terugkijk heb ik ook vaak Engels commentaar erbij. Allard vind ik ook fijn commentaar geven.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:25

Mkango schreef:
Wintu schreef:

Ook voor de docu hoef je het niet te doen. :o :') De reacties binnen de industrie zijn niet per se heel positief: het is vooral een hoop 'ach, arme Oísin. Coke snuiven had iedereen kunnen gebeuren,' terwijl hij toch echt zelf z'n neus erin heeft gestoken, wetende wat de consequenties zouden zijn. :=

Ik hoor sowieso maar bijzonder weinig positiefs over Viaplay :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:27

Het is geen Viaplay original, haha. Hij was hier al beschikbaar op Amazon Prime.

Ze wilden geloof ik iets doen à la Drive to Survive, maar het werd meer de grote Oisín en Andrew show... met wat schijnheilige krokodillentranen van Andrews vrouw eroverheen gesprenkeld, waar je ook niet heel erg blij van wordt. :=

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:34

onpaard schreef:
Moderatoropmerking:
Feedback hoor in het feedbacktopic

Ik denk het wel :')

Gezien het grote aantal fans voor viaplay
In het formule 1 kamp denk ik dat ik ondanks dat we viaplay hebben, deze maar lekker laten gaan ;) gebruik m’n kostbare tijd wel ergens anders voor.

Wat mij betreft mogen ze kapot gaan aan hun eigen arrogantie. Ze dachten een hoop kijkers en kijkcijfers te krijgen en daarmee nog meer advertentie-inkomsten te vergaren puur omdat formule 1 liefhebbers geen andere keuze hebben om hun favoriete sport nog te kijken. Kwaliteit doet er niet toe. Jammer dat ze een sport zo te grabbel gooien.
Ik ben geen formule 1 fan maar ik krijg het hier thuis mee. Dat verdient echt geen lintje. Dit is ongeveer hetzelfde als dhr shockemole die dacht een gouden medaille te kopen met totilas. Jammerrrrrrr
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 17-06-23 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:36

Pluisje, velen hebben F1TV

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:44

Ik hoor het commentaar al voor me :')

Het paard heeft zich vergaloppeerd :D

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 02:46

fjordjes schreef:
Ik hoor het commentaar al voor me :')

Het paard heeft zich vergaloppeerd :D

Dit paard remt uuuuulllltttrrraaaa laat :')

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 08:09

Maar dat is niet erg. Nee die rijder is geen pannenkoek

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 17:19

Ja en dan na de race opgetrokken wenkbrauwen bij iedereen die geïnterviewd wordt. Dat de awkwardness er vanaf straalt en dat je ze ziet denken: wie zijn deze prutsers en zou ik het verkeerd verstaan hebben of stelden ze deze domme vraag nu echt? :?

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 17:24

Viaplay verloor deze maand 1 miljard euro op 1 dag. Met een beetje geluk helpen ze zichzelf om zeep.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 19:19

onpaard schreef:
Viaplay verloor deze maand 1 miljard euro op 1 dag. Met een beetje geluk helpen ze zichzelf om zeep.

*\%/* *\%/*
Gun ze helemaal niks, arrogant volk.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 20:55

Ik heb m gezien, al een tijdje geleden. Mooie documentaire

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 11:24