Bokt Community
Beste Bokkers,
Door wat problemen met de elektriciteit op mijn vakantiepark kon ik afgelopen week de topics van de donderdag en de vrijdag niet plaatsen. Deze hielden jullie nog te goed!
Donderdag 8 juni
Donderdag ging ik gezellig met een vriendin op pad. Eerst heb ik wat foto's gemaakt bij het startterrein. Daarna ben ik op de heide gaan zitten. In de brandende hitte hebben wij ons opgeofferd voor wat leuke plaatjes.

Deze dag was er een korte route (17 km) en ene lange route (30 km). De lange route kwam ook langs Kasteel Cannenburgh in Vaassen. Dat was een prachtige locatie voor wat foto's natuurlijk. Tevens zijn we even langs de pleisterplaats geweest. Daar was voldoende water voor de paarden aanwezig. Teven was er natuurlijk wat lekkers voor mens en dier!

Daarna was er de braai. Dat is een heel belangrijk onderdeel van de Eper Paardenvierdaagse. Want van een dag rijden (30 km) krijg je honger!!
Ook was er nog een hoefsmid bezig met beslaan. Het is super fijn dat er vanuit de organisatie een smid voorzien wordt. Want met die lange afstanden kan je nog wel eens een ijzer verliezen.

's avond was er ook nog een feestavond. Het duo Two For You heeft er weer een feestje van gebouwd. Hier heb ik helaas geen beelden van want ik was erg druk met feesten en dansen!

Vrijdag 9 juni
Ietwat brakjes na de zeer geslaagde feestavond van de avond er voor, was het vandaag de dag om "voor mezelf" foto's te maken. Deze foto's verkoop ik om zo een beetje uit de kosten te komen van deze week. Ik heb zowat de hele dag in het bos gezeten samen met de videograaf. Dat was erg gezellig, maar wel wat stoffig.

Vrijdagavond was er de klassieke intocht. Mens en dier gaan dan verkleed door de straten van het dorp Epe. Het hele dorp loopt dan uit om te kijken. Na de intocht werden er prijzen uitgereikt voor de mooiste creaties.

Dat was al weer Epe voor 2023... Kan niet wachten op 2024!

Wil je meer updates over deze vierdaagse? Volg ons dan op Instagram of Facebook!