Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Wintu schreef:Je kan er gewoon nog in hoor met het paard, de brede zandpaden zijn gewoon nog open, je kan ook gewoon nog op de smalle zandpaden, je kan er alleen niet in en uit via die kleine zandpaden.
Maar het mag dus niet als ik het bericht goed lees?
Wintu schreef:_San87_ schreef:
Maar het mag dus niet als ik het bericht goed lees?
Jawel hoor, ze willen enkel ontmoedigen. Ze hebben het gebied net aangepakt terwille van reptielen. Die liggen veel op die smalle zandpaden te zonnen (ook op de fietspaden liggen slangen trouwens) en er werd te veel met scooters, fietsenen mtb en paarden overheen gereden. Veel reptielen werden doodgereden, hazelwormen, slangen en noem maar. Door geen doorgaande routes meer te maken willen ze mensen meer op de brede zandpaden houden.
. Wintu schreef:Je kan er gewoon nog in hoor met het paard, de brede zandpaden zijn gewoon nog open, je kan ook gewoon nog op de smalle zandpaden, je kan er alleen niet in en uit via die kleine zandpaden.
Billy schreef:Wintu schreef:Je kan er gewoon nog in hoor met het paard, de brede zandpaden zijn gewoon nog open, je kan ook gewoon nog op de smalle zandpaden, je kan er alleen niet in en uit via die kleine zandpaden.
Jij bent dus een van de redenen waarom je straks nergens meer in mag met je paard. Hou je gewoon aan de regels, de regel is dat paarden daar verboden zijn. Kun je dat niet respecteren dan wens ik je elke overtreding een boete toe…ik word zo moe van jouw soort domheid
Billy schreef:Oh, nou dan niet, meningen verschillen.. jammer genoeg verpesten ruiters het voor zichzelf zoals hier weer duidelijk blijkt. Smalle zandpaden zijn verboden en jij zegt je kunt er gewoon op hoor….IK vind dat dom
Citaat:Verder zijn paarden gewoon welkom in het gebied, je kunt er alleen via de nieuw aangelegde paden niet in.
Citaat:De paden zijn alleen bestemd om te wandelen. Fietsen, paardrijden en crossen is hier niet toegestaan."
TurdusMerula schreef:Citaat:Verder zijn paarden gewoon welkom in het gebied, je kunt er alleen via de nieuw aangelegde paden niet in.Citaat:De paden zijn alleen bestemd om te wandelen. Fietsen, paardrijden en crossen is hier niet toegestaan."
Als ruiter ben je bestuurder, dus je mag sowieso niet op het wandelpad.
Dat soms een veiligere oplossing wordt gekozen, of gewoon een toffe route, is tot daar aan toe. Maar het mag dus niet.
Janneke2 schreef:SjonnieZ schreef:Zeg het niet te hard…
Staatsbosbeheer ziet nl het liefst niemand in het bos
Ach kom zeg...
We hebben het over een beheerorganisatie en die moet afwegingen maken.
'En de bomen groeien nu eenmaal niet tot in de hemel', om een typische oma uitspraak te doen.
SjonnieZ schreef:Nou hier in de buurt wordt ieder lapje natuur in het bezit van NM hermetisch afgesloten dus wat mij betreft is hun afweging vooral heel eenzijdig.