Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
JeanneV schreef:ik hoorde dat het om Don Tango de hengst gaat... weet iemand dat zeker?? zou kwa verkoop datum wel kloppen en die was ook van 2 broers!!
Matheno schreef:Ik vraag me of hoe een scheur in het kogelgewricht en blijkbaar sluimerende peesblessure gemist kan zijn in de (röntgenologische) keuring.
Citaat:Dat [A] genoegen nam met vijf jaar oude röntgenfoto’s en dat [dierenarts] een positief aankoopadvies heeft gegeven op basis van alleen röntgenfoto’s (zoals [gedaagden] in het kader van zijn betwisting van het causaal verband heeft aangevoerd) betekent nog niet dat het veterinaire verleden voor [eiseres] geen relevante omstandigheid was bij de totstandkoming van de koopovereenkomst.
Desi_2409 schreef:jeetje wat een verhaal... zou de scheur in het kogelgewricht bij de nieuwe eigenaar zijn opgelopen? hoe bewijs je dat, als hij klinisch is goed gekeurd
xLoki schreef:Ook wel frappant dat Don Tango in 2020 nog won op het NK, in 2021 nog 4e op het EK, terwijl hij eigenlijk toen die blessures al zou moeten hebben? Maar als ik de uitspraak zo lees geven de gebr. Van Boven wel toe hun mond gehouden te hebben over de eerdere blessures, dat zou de Poolse koper maar op internet hebben moeten lezen
JeanneV schreef:ik hoorde dat het om Don Tango de hengst gaat... weet iemand dat zeker?? zou kwa verkoop datum wel kloppen en die was ook van 2 broers!!
StalNollie schreef:Bij aankoop niet röntgen gekeurd. Maar een paard wat aangekocht word voor het boven staande bedrag moet toch recente fotos hebben voor de verzekering. Tenminste mag aannemen dat je een paard van deee prijsklasse verzekerd
PSvanLot schreef:JeanneV schreef:ik hoorde dat het om Don Tango de hengst gaat... weet iemand dat zeker?? zou kwa verkoop datum wel kloppen en die was ook van 2 broers!!
Dat hoorde ik ook uit een redelijk goede bron.
Snap je toch niet dat verkopers op deze manier hun vingers willen branden? Het komt toch altijd uit.
Maar als er, veel, geld te verdienen is, dan worden mensen ineens monsters.
Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, janneke_S, Miriam91, S_Figo, Westhof en 15 bezoekers