Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
droppie_18 schreef:ja denk je nou echt dat zo,n staat er met een schaartje word afgeknipt!!!![]()
het zal heus wel in overdachte handelingen gedaan worden.Vind het overigens veel mooier zo,n staartje het hoort gewoon bij een trekpaard.
![]()
En ze zullen er heus geen last van hebben dat ze een korte staart hebben, word al eeuwen gedaan. (alleen in zomer met vliegen is het lastig, maar daarvoor kunnen ze weer goed met hun vel trillen)
laurae schreef:Beter geen belgisch trekpaard dan een die mishandeld wordt. En welke leifhebber van een ras vindt een misvorming van dat ras nu een voorwaarde om dat dier te kopen?
Tanneke schreef:
En de liefhebbers van trekpaarden vinden het juist misvorming als de staart eraan moet blijven.
Botervlieg"]
[quote="Tanneke schreef:
En de liefhebbers van trekpaarden vinden het juist misvorming als de staart eraan moet blijven.
runningkawa schreef:ik denk als er al generaties lang met de dieren gefokt is, er wel degelijk sprake is van dierenliefde. vind het behoorlijk kort door de bocht om zo snel te oordelen over de grote groep.Als een echte liefhebber geen liefhebber meer is omdat die nu ineens een lange staart heeft, vraag ik me af diep die liefhebberij zat![]()
droppie_18 schreef:ja denk je nou echt dat zo,n staat er met een schaartje word afgeknipt!!!![]()
het zal heus wel in overdachte handelingen gedaan worden.Vind het overigens veel mooier zo,n staartje het hoort gewoon bij een trekpaard.
![]()
En ze zullen er heus geen last van hebben dat ze een korte staart hebben, word al eeuwen gedaan. (alleen in zomer met vliegen is het lastig, maar daarvoor kunnen ze weer goed met hun vel trillen)
Botervlieg schreef:Een afgeknipte staart, zoals op de foto van sherwood, vind ik trouwens
even fout als een gecoupeerde en mag wat mij betreft net zo goed
verboden worden.