Bokt Community
Het Stokje is deze maand doorgegeven aan bokker purny!

purny met Lana. Foto: Cathaella van Schaijk
Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Een vriendinnetje had zich geregistreerd en ik werd nieuwsgierig. Uiteindelijk heb ik mij ook aangemeld en zit alweer bijna 13 jaar op Bokt.
Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:Hallo mensen,
Wie heeft er kennis van een nieuwe manege in Den haag? Ik wil namelijk naar een andere manege overgaan om te kijken hoe ik rij enzo. Welke maneges zijn goed en gezellig? Groetjes Debbie
Wat is je favo paardenras en waarom?
Mijn favoriete paardenras is de Wielkopolski, een Pools ras. Ik had op mijn oude manege altijd een paard waar ik graag op reed en zij was een Wielkopolski. Ze zat als een luie stoel, was een beetje aan de luie kant maar ik reed graag op haar. Ik heb zelfs nog de F10 op haar gereden.
Hoe belangrijk zijn paarden voor jou?
Sinds ik een aantal jaren geleden ben gestopt met paardrijden heb ik niks meer met de paarden gedaan. Ik zou bijvoorbeeld wel weer eens een paard willen poetsen maar tot nu toe ben ik niet echt in de gelegenheid geweest om dat te doen. Corona is er ook geweest dus het was sowieso de afgelopen 3 jaar niet makkelijk om even ergens een stal binnen te lopen. Maar dit gaat misschien veranderen.
Heb je spijt van beslissingen die je gemaakt hebt en zou je dat nu anders doen?
Zoals veel bokkers weten ben ik niet altijd even handig in mijn communicatie, ik heb dus ook het een en ander eruit gefloept waarvoor excuus. Ik ga proberen om dit anders aan te pakken en voortaan meer denken en dan doen.

purny met Lana. Foto: Cathaella van Schaijk
Ben je tevreden met je leven zoals die nu is
Ik ben zeker tevreden met mijn leven. Ik ben van een supermarktbaantje waarbij ik door mijn beperking voor mijn gevoel niet gewaardeerd werd naar een goede baan. Maar ik heb het ook voor het grootste gedeelte zelf bereikt. Door mij niet uit het veld te laten slaan omdat ik een beperking heb.
Je moet zelf de stappen maken, een ander gaat het niet doen voor je.
Welke feestdag vind je het leukst en waarom?
Ik vind de kerst in Amerika echt heel leuk. Ik hou van al die lampjes en lichtjes en ik word supervrolijk als ik felverlichte kerstbomen zie die nog groter zijn dan mijzelf... Vergeleken met Amerika is Nederland dan wel heel teleurstellend met zijn magere lampjes

Vraag van Shadow0: Wat zou een bijzondere grote reis zijn die je graag een keertje wilt maken?
Ik hou enorm van reizen en ik zou echt naar Nieuw Zeeland willen gaan. Ik vind andere culturen enorm interessant. Of gewoon mijn verjaardag in Las Vegas willen vieren, iets minder ver en wellicht niet zo duur.

Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Zebrastreep
Welke vraag zou je deze bokker willen stellen?
Als je je leven over mocht doen zou je het dan hetzelfde doen of zou je dingen veranderen?