Stralende gezichten op Bixie&Friends-dag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Stralende gezichten op Bixie&Friends-dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-23 16:34

KNHS
Algemeen

Afbeelding
Jesse Drent, hier tijdens Horse Events Superstarts, was ook aanwezig op de
Bixie&Friends-dag. Foto: Marlies Trap Fotografie

Terug van weggeweest, de Bixie&Friends-dag in de meivakantie! 700 starts, een mooi programma en schitterend weer waren eergisteren de ingrediënten van een dag vol ponyplezier op het Nationaal Hippisch Centrum in Ermelo.

Manager wedstrijdsport Gerard Arkema over de Bixie&Friends dag: “toen ik gisteren over het terrein liep, zag ik alleen maar vrolijke gezichten. Voor mij was dit de eerste Bixie&Friends-dag in de meivakantie in deze formule. Het was geweldig om te zien hoeveel plezier de kinderen hadden met hun pony’s en hoe het nieuwe concept dat we zijn ingeslagen met de vernieuwing van de Bixie&Friends-proeven aanslaat.”

Kinderen konden tijdens de Bixie&Friends-dag deelnemen aan de nieuwe Bixie&Friends-proeven en -parcoursen in de disciplines dressuur, springen en eventing. Daarnaast waren er ook lessen in voltige, Working Equitation, Trec, dressuur en springen. Uiteraard was er ook weer het Bixie&Friends-spel en de Ponyversierwedstrijd.

In de Bixie&Friends-tent werd de hele dag gekleurd en konden kinderen zelf een mooie Bixie&Friends-button maken. De pony’s werden natuurlijk ook niet vergeten. Hiervoor kon een lekkere paardentaart gemaakt worden. Als kers op de taart was er een mooie show en meet&greet met Jesse Drent!

We hopen iedereen volgend jaar weer te mogen verwelkomen op de Bixie&Friends dag in de meivakantie.