Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunnda schreef:Puur burgetje pesten dit.
Iedereen weet dat dit soort stukjes niet geschikt zijn voor de bollenteelt en daarom niet als zodanig gebruikt worden.
IHN schreef:ik vind het sowieso al idioot dat je een stuk grond hebt en anderen bepalen wat je daarmee moet doen. Ik snap in een druk land als nederland nog dat je niet overal zomaar bouwwerken op mag zetten, maar daar moet dan de bemoeienis mijns inziens ook wel ophouden.
En als de gemeente dan perse wil dat er bollen geplant worden, laat ze die dingen dan ook zelf leveren, en zelf zorgen dat de grond onderhouden wordt. Zo niet, dan moet je mensen zelf laten bepalen.
Lieser schreef:IHN schreef:ik vind het sowieso al idioot dat je een stuk grond hebt en anderen bepalen wat je daarmee moet doen. Ik snap in een druk land als nederland nog dat je niet overal zomaar bouwwerken op mag zetten, maar daar moet dan de bemoeienis mijns inziens ook wel ophouden.
En als de gemeente dan perse wil dat er bollen geplant worden, laat ze die dingen dan ook zelf leveren, en zelf zorgen dat de grond onderhouden wordt. Zo niet, dan moet je mensen zelf laten bepalen.
Tot er iemand in de tuin naast je een hondenopvang begint, dan ren je naar de overheid om in te grijpen
IHN schreef:ik vind het sowieso al idioot dat je een stuk grond hebt en anderen bepalen wat je daarmee moet doen. Ik snap in een druk land als nederland nog dat je niet overal zomaar bouwwerken op mag zetten, maar daar moet dan de bemoeienis mijns inziens ook wel ophouden.